Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlubromazolam 500μg, totaal niet zo potent.

Flubromazolam 500μg, totaal niet zo potent.

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze nacht/ochtend rond 4u10 Flubromazolam 500μg genomen (na stims 4fma en 6apb rond 18u). Ik voelde vanaf iets voor 5u de moeheid duidelijk opkomen en uiteindelijk na 6u, half7 bedj ingekropen en heerlijk vast geslapen, maar om 11u30 alweer wakker en echt vrij fris, niks suf of nog effect van Flubromazolam. Dit is nu de 2de maal, 1ste maal was zonder andere drug ervoor, nu na stims en het is voor mij echt totaal niet zo potent en langwerkend, met mogelijke trippy effecten. Dus vraag me eigenlijk af of anderen reeds ervaring hebben met deze benzo rc en hoe zij deze ervaren.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Deze nacht/ochtend rond 4u10 Flubromazolam 500μg genomen (na stims 4fma en 6apb rond 18u). Ik voelde vanaf iets voor 5u de moeheid duidelijk opkomen en uiteindelijk na 6u, half7 bedj ingekropen en heerlijk vast geslapen, maar om 11u30 alweer wakker en echt vrij fris, niks suf of nog effect van Flubromazolam. Dit is nu de 2de maal, 1ste maal was zonder andere drug ervoor, nu na stims en het is voor mij echt totaal niet zo potent en langwerkend, met mogelijke trippy effecten. Dus vraag me eigenlijk af of anderen reeds ervaring hebben met deze benzo rc en hoe zij deze ervaren.
Klik om te vergroten...
Ik heb wisselende ervaringen hiermee. Relatief actuele batches van de nu bekendere vendors gaven mij het beeld van wat jij nu schetst. De batches van een jaar of 8 geleden waren echte killers. Lamleggers tot en met met gigantische black-outs.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ik heb wisselende ervaringen hiermee. Relatief actuele batches van de nu bekendere vendors gaven mij het beeld van wat jij nu schetst. De batches van een jaar of 8 geleden waren echte killers. Lamleggers tot en met met gigantische black-outs.
Klik om te vergroten...
Oké, dan ben ik eigenlijk beter af met de huidige werking, was vooral benieuwd, maar hoef echt geen killer/lamlegger en blackouts, Clonazolam was daarom ook al geen favo benzo. Maar Flubromazolam staat toch ook op de opiumlijst, dus blijft het bij nog 15 pcs. Voor mij doet het ongeveer hetzelfde als Bromazolam (3mg) en Norflurazepam (5mg). Dus het is nog wel potent, aangezien je qua dosering van Flubromazolam maar 1/6 tov Bromazolam tot 1/10 tov Norflurazepam, nodig hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."