#1
Deze nacht/ochtend rond 4u10 Flubromazolam 500μg genomen (na stims 4fma en 6apb rond 18u). Ik voelde vanaf iets voor 5u de moeheid duidelijk opkomen en uiteindelijk na 6u, half7 bedj ingekropen en heerlijk vast geslapen, maar om 11u30 alweer wakker en echt vrij fris, niks suf of nog effect van Flubromazolam. Dit is nu de 2de maal, 1ste maal was zonder andere drug ervoor, nu na stims en het is voor mij echt totaal niet zo potent en langwerkend, met mogelijke trippy effecten. Dus vraag me eigenlijk af of anderen reeds ervaring hebben met deze benzo rc en hoe zij deze ervaren.