Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkeerd goedje?

Verkeerd goedje?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#1
UmbraVitae zei:
Hoi,

Heb recent bestelling gedaan, 1 vd stofjes was Bromazolam-Pellets (2.5mg)-25, een benzo rc dus. Ik kreeg wel 25 pellets, maar op het etiket stond 3-MeO-PCP 0.25g, heb reeds contact opgenomen met vendor/ticket aangemaakt. Ik veronderstel dat het om fout etiket gaat en juiste inhoud, want ten eerste verkopen ze enkel 3-MeO-PCP in poedervorm, ten tweede is 3-meo totaal andere stof, meer tripmiddel/disoactief, ten derde is 3-meo aanzienlijk duurder en ten vierde zou de dosis onredelijk hoog zijn, aangezien het hier om pellets van 0.25g (250mg) zou gaan en 25mg 3-MeO-PCP al hoge dosis is. Ik wacht sowieso op een reactie van deze vendor, die tot hiertoe altijd een betrouwbare was en 1 vd bekendere. Treed me bij als ik volledig fout zit met mijn bewering vd dosering of ik benamingen door elkaar haal.
Grts
Klik om te vergroten...
Laten testen , kost niets .
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Heb recent bestelling gedaan, 1 vd stofjes was Bromazolam-Pellets (2.5mg)-25, een benzo rc dus. Ik kreeg wel 25 pellets, maar op het etiket stond 3-MeO-PCP 0.25g, heb reeds contact opgenomen met vendor/ticket aangemaakt. Ik veronderstel dat het om fout etiket gaat en juiste inhoud, want ten eerste verkopen ze enkel 3-MeO-PCP in poedervorm, ten tweede is 3-meo totaal andere stof, meer tripmiddel/disoactief, ten derde is 3-meo aanzienlijk duurder en ten vierde zou de dosis onredelijk hoog zijn, aangezien het hier om pellets van 0.25g (250mg) zou gaan en 25mg 3-MeO-PCP al hoge dosis is. Ik wacht sowieso op een reactie van deze vendor, die tot hiertoe altijd een betrouwbare was en 1 vd bekendere. Treed me bij als ik volledig fout zit met mijn bewering vd dosering of ik benamingen door elkaar haal.
Grts
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#3
2.5 nog nooit van gehoord van 3 mg wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."