Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc doseren

3mmc doseren

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Charlotte is fantastisch, jaloers 😍😍.
Wij gaan vrijdag naar Rave Rebels in Brussel, maar niet naar Awakenings.
3-mmc is geen xtc. Zit tussen coke en xtc in.
Ik zou dan beginnen met 200mg, maar beter tussen 150 en 175mg.
Kijk gewoon hoe het gaat na 2-2,5 uur en neem dan desnoods nog een keer bij.
Ik zou het hierbij houden. Rest bewaren voor volgende keer.
Vooral lekker genieten en dansen, vergeet niet een slokje water tussendoor.
Probeer daarna wat langer pauze te houden.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor je reactie en suggesties. Ik zal 4 caps maken van 600 gram.

Veel plezier in Brussel! Wat ga je gebruiken, als je iets gebruikt dan?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
iPlucky zei:
Bedankt voor je reactie en suggesties. Ik zal 4 caps maken van 600 gram.

Veel plezier in Brussel! Wat ga je gebruiken, als je iets gebruikt dan?
Klik om te vergroten...
Goed plan, rond 180mg gaan wij altijd lekker op met 3-mmc. Ik ben 75kg. Mijn vrouw en ik gaan voor xtc in Brussel. Eerste feestje sinds eind 2019 voor ons.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Have fun!
f
forsiertoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik lees hier gebruik van 180 mg, is dat niet veel, ik man van 85kg 58jaar neem bommetjes of snuif van rond de 35mg en gaat er goed op, redelijk zelfde gevoel als met x alleen heeft het wel een negatief effect op de erectie, of doe ik iets verkeerd
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#6
forsierto zei:
ik lees hier gebruik van 180 mg, is dat niet veel, ik man van 85kg 58jaar neem bommetjes of snuif van rond de 35mg en gaat er goed op, redelijk zelfde gevoel als met x alleen heeft het wel een negatief effect op de erectie, of doe ik iets verkeerd
Klik om te vergroten...
Hoi Forsierto, erectie is met 3mmc snel een probleem. Ik neem meestal een halve kamagra een uur voor ik 3mmc neem. Daarnaast een heel klein beetje keta erbij (15 mg) doet vaak ook goed zijn werk. Qua hoeveelheid zitten wij ook rond 150-250 mg per keer. Maar neem vooral de hoeveelheid waar je jezelf het lekkerste bij voelt, ook al is die dan mogelijk aan de lage kant. Wij nemen overigens rectaal. Tenslotte: ik hou met 4mmc beter een erectie. Omdat 3mmc niet meer vrij verkrijgbaar is, valt dat voordeel weg en dan heb ik liever 4mmc.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#7
Avond vreemdelingen!

Ben de inlog vergeten van mijn oude account dus dan maar opnieuw beginnen, ook wel eens lekker.

Ik: 178, 70kg, psycha fan (weet niet of t boeit).
Drugs ervaring: cocaïne(6), 3mmc(3), 2cb(7) , truffels(6), xtc(1), mdma(1), wiet(?), hasj(?)

Ik ga volgende week voor de eerste keer naar een techno only festival (Awakenings x Charlotte :tongueout:), best spanned dus. Was altijd meer van de house maar naar Dagcollege vorige maand ben ik verkocht, heerlijke dj die charlotte.

Ik heb bij Dagcollege 3mmc gebruikt , heerlijk maar het slagveld in mijn neus is het niet waard.

Mijn vraag dus; Ik heb 4 capsules 3mmc besteld van 200mg, redelijk veel maar goed. Kan altijd later nog op.
Mijn vrienden gaan aan de xtc, ben ik persoonlijk niet zo fan van. Vind mensen die aan de x zitten er altijd zo eng uitzien haha. Daarom wil ik 3mmc bommetjes maken omdat dit de space nabootst (correct me if i’m wrong)

Zou ik met andere capsules die ik heb (cafeïne pillen voor het sporten) deze verdelen in 2? En dan bijnemen wanneer zij benemen? Of is 200mg voldoende en is dit zonde.

Disclaimer: ik weet dat 2x in 1 maand niet goed is voor je receptoren, maar eigenwijs is ook wijs. Zie je maar weer.

Edit: Laat me weten of je ook woensdag gaat, misschien grappig om te meeten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."