Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGefluoreerden en andere stim rc's

Gefluoreerden en andere stim rc's

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb mijn 6-APB ( 5g. ) Vorig jaar allemaal weggegooid.
Werkingsduur is veel te lang.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Reeds gebruikte geluoreerde rc's:
4-FA: topper onder amfetamines
4-FMA: langwerkend met de nodige euforie, leunt voorlopig dichts tegen 4-FA aan, wel minder peppie dan 4-FA
3-FA: eerste x was het nogal teleurstelling, moest wel 4-5 x bijnemen voor wat pep effect, uiteindelijk was ik wel praterig en bleef ik redelijk goed wakker, mr over de ganse lijn eerder braafjes. Vergelijkte msschn te hard met 2 voorgaande stofjes en 6APB.
4F-MPH: zie ik volledig los vd bovenstaande stofjes, is puur een potente rilatine en geen amfetamine. Doet en werkt waarvoor aangeschaft.
6-APB: eindbaas en geeft zeer stabiele rush vol energie en euforie met lange werkingsduur, mede door de nog zeer aanwezige na-effecten.

Nu drop ik m'n vraag, met het bovenstaande als info, zijn er nog andere gefluoreerden en stims, die meerwaarde kunnen zijn of zit ik met bovenstaande stofjes wel aan het plafond qua stimulatie en duratie? Dus ik hoef geen stofjes die minder potent zijn.
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ze allemaal niet geprobeerd alleen speed en XTC. Nu gaat er een bestelling 4-FMA uit.
Bedankt voor je verslavingspotentieel, het is ALLEMAAL jouw schuld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."