#1
Sterkte, ik hoop dat je snel klachtenvrij bent!Toch maar zwaar afraden. Hopelijk voorkomt dit dat iemand dit ook gaat doen. Ik had deze post niet moeten maken, stom😮💨 ik weet het. Na drie weken 50mg/dag een zeurende en stekende pijn in de rechter bovenbuik. Lever dus. Bloedwaarden zijn nog wel goed. Hartslag in rust van 100. (+20 BPM)
De beste vervanger lijkt toch pep te zijn, goede pure. Laten testen.. al is zelfmedicatie natuurlijk nooit aangeraden. En dan uiteraard ook maar max 50mg/dag.
Mijn gegronde excuses, of anders gezegd, als je er nog niet aan bent begonnen en je denkt er over na, dan hoop ik dat deze reactie je gebruik voorkomt.
Dank jullie wel voor het eventuele begrip.