#1
Beste allen,
Ik ben zeer geintresseerd in psilocibin. Zeg ik het goed dat psilocibin een natuurlijke molecuul is en dat het in het menselijk lichaam omgezet wordt in psilocin?
Nu begrijp ik dat alle N,N-dimethyltryptamine varianten verboden zijn, dat houdt o.a. in 4-aco-dmt en 4-ho-dmt (en welke nog meer?) en dus niet te verkrijgen zijn via legale wegen, althans na een middagje speuren vindt ik niks.
Welke rc komt er volgens jullie het dichts bij de oorspronkelijke vorm?
Dank.
Ik ben zeer geintresseerd in psilocibin. Zeg ik het goed dat psilocibin een natuurlijke molecuul is en dat het in het menselijk lichaam omgezet wordt in psilocin?
Nu begrijp ik dat alle N,N-dimethyltryptamine varianten verboden zijn, dat houdt o.a. in 4-aco-dmt en 4-ho-dmt (en welke nog meer?) en dus niet te verkrijgen zijn via legale wegen, althans na een middagje speuren vindt ik niks.
Welke rc komt er volgens jullie het dichts bij de oorspronkelijke vorm?
Dank.