#1
Ik hou ongeveer 3 maanden aan als pauze tussen 6APB/MDMA gebruik.
Ik vroeg me af hoeveel serotonine 3FMA verbruikt. Geldt hiervoor ook de 3 maand regel? Kan ik deze een keer tussendoor gebruiken of is dat niet aan te raden?
En anders wellicht 3-FA? Thnx alvast!
Ik vroeg me af hoeveel serotonine 3FMA verbruikt. Geldt hiervoor ook de 3 maand regel? Kan ik deze een keer tussendoor gebruiken of is dat niet aan te raden?
En anders wellicht 3-FA? Thnx alvast!