#1
Ik krijg Diazepam voorgeschreven wat een lange halfwaardetijd heeft en dus redelijk goed is om van benzos af te komen, maar flubromazepam en norflurazepam hebben ook een lange halfwaardetijd dus wat raden jullie mij aan? En de ODSMT is een ander verhaal, iemand tips om daar mee af te bouwen?