Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken Benzo’s en ODSMT

Afkicken Benzo’s en ODSMT

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
Ik krijg Diazepam voorgeschreven wat een lange halfwaardetijd heeft en dus redelijk goed is om van benzos af te komen, maar flubromazepam en norflurazepam hebben ook een lange halfwaardetijd dus wat raden jullie mij aan? En de ODSMT is een ander verhaal, iemand tips om daar mee af te bouwen?
G
GeneesmiddelLid
MaskedDrugConsumer zei:
Ik krijg Diazepam voorgeschreven wat een lange halfwaardetijd heeft en dus redelijk goed is om van benzos af te komen, maar flubromazepam en norflurazepam hebben ook een lange halfwaardetijd dus wat raden jullie mij aan?
Klik om te vergroten...
Het beste is denk ik maar om af te kicken met pharmaceutische benzo's dan RC benzo's. Ik zou het bij diazepam houden, die is er uitermate voor geschikt.
MaskedDrugConsumer zei:
En de ODSMT is een ander verhaal, iemand tips om daar mee af te bouwen?
Klik om te vergroten...
Hoe hooked ben je? Als je nog kan stoppen zonder heel ziek te worden dan dat zo snel mogelijk doen. Als dat niet gaat afbouwen in een tempo waarvan de afkickverschijnselen een beetje binnen de perken blijven. Eventueel kan je nog voor paar daagjes overstappen op kratom na je laatste dosis O-DSMT
D
De SchurkLid
Je zou GABA tabletten van de apotheek of internet kunnen proberen.
Of Phenibut (Als je dat nog ergens kan krijgen).
Deze medicatie's werkt net als Benzo's op je Gaba receptor, maar ik denk dat dit niet voor kruistolerantie zorgt.
Dit soort middelen zouden je cravings moeten verminderen.
Maar pas op dat je dan weer niet hieraan verslaafd raakt.

En ODSMT is een optie om je benzo gebruik te verminderen, maar het ligt eraan hoe zwaar je aan de benzo's zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."