Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FA & 6-APB mixen?

2-FA & 6-APB mixen?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Om het energieker te maken? Of?
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Om het energieker te maken? Of?
Klik om te vergroten...

Precies, heb zin in die upper/downer rollercoaster high
Thanks voor je reply
Zijn 2-FA & 6-APB veilig te combineren? (Awel, "veilig" is nooit het goeie woord als je te maken hebt met RC's)
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeden regenachtige middag iedereen.
Heeft iemand ervaring of advies over een mix van
2-FA & 6-APB Benzo Fury
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Henk Smit zei:
Zijn 2-FA & 6-APB veilig te combineren? (Awel, "veilig" is nooit het goeie woord als je te maken hebt met RC's)
Klik om te vergroten...
Nee. 6-APB is al behoorlijk cardiotoxisch (slecht voor je hart) vanwege 5-HT2B-activiteit. Om daar dan nog een extra dopamine-agonist aan toe te voegen is wel riskant. Zeker omdat het ook nog eens allebei rc's zijn waardoor interactie-effecten zeer lastig te voorspellen zijn.
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor je info

Neo-Shulginist zei:
Nee. 6-APB is al behoorlijk cardiotoxisch (slecht voor je hart) vanwege 5-HT2B-activiteit. Om daar dan nog een extra dopamine-agonist aan toe te voegen is wel riskant. Zeker omdat het ook nog eens allebei rc's zijn waardoor interactie-effecten zeer lastig te voorspellen zijn.
Klik om te vergroten...
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Nee. 6-APB is al behoorlijk cardiotoxisch (slecht voor je hart) vanwege 5-HT2B-activiteit. Om daar dan nog een extra dopamine-agonist aan toe te voegen is wel riskant. Zeker omdat het ook nog eens allebei rc's zijn waardoor interactie-effecten zeer lastig te voorspellen zijn.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je info

Kan 1 tablet van 0.25MG Ritalin kwaad?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Henk Smit zei:
Bedankt voor je info

Kan 1 tablet van 0.25MG Ritalin kwaad?
Klik om te vergroten...
0,25 milligram methylfenidaat is wel heel weinig. Weet je zeker dat het niet 2,5 milligram is, of 25 milligram?

Maar stimulerende middelen met elkaar combineren verhoogt altijd de kans op ernstige gezondheidseffecten. De kans is niet enorm groot, maarja, kan het kwaad? Ik ben altijd meer voorstander van een geschikt middel vinden en de dosering tweaken dan allerlei andere middelen erbij mengen om een bepaald effect te bereiken. Je zit dan altijd met aanvullende bijwerkingen, verschillende doseringen en interactie-effecten. Dus het wordt eigenlijk vooral onvoorspelbaarder.
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
0,25 milligram methylfenidaat is wel heel weinig. Weet je zeker dat het niet 2,5 milligram is, of 25 milligram?

Maar stimulerende middelen met elkaar combineren verhoogt altijd de kans op ernstige gezondheidseffecten. De kans is niet enorm groot, maarja, kan het kwaad? Ik ben altijd meer voorstander van een geschikt middel vinden en de dosering tweaken dan allerlei andere middelen erbij mengen om een bepaald effect te bereiken. Je zit dan altijd met aanvullende bijwerkingen, verschillende doseringen en interactie-effecten. Dus het wordt eigenlijk vooral onvoorspelbaarder.
Klik om te vergroten...

0.25mg tot 0.50mg Ritalin nemen lijkt me ook weinig kwaad te kunnen doen
De "Upper" high van de 130MG 6-ABP Benzo Fury is niet "Up" genoeg voor mij,
en ik heb gelezen dat bijnemen van deze RC niet aangeraden word.
Ik zit te twijfelen om 0.30MG 2-FA in te nemen of 0.25mg tot 0.50mg Ritalin.
Lang geen rollecoaster Up & Down wave high gevoeld.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Henk Smit zei:
0.25mg tot 0.50mg Ritalin nemen lijkt me ook weinig kwaad te kunnen doen
De "Upper" high van de 130MG 6-ABP Benzo Fury is niet "Up" genoeg voor mij,
en ik heb gelezen dat bijnemen van deze RC niet aangeraden word.
Ik zit te twijfelen om 0.30MG 2-FA in te nemen of 0.25mg tot 0.50mg Ritalin.
Lang geen rollecoaster Up & Down wave high gevoeld.
Klik om te vergroten...
Het is af te raden zoals uitgelegd bovenaan maar waar twijfel je precies over dan?
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Het is af te raden zoals uitgelegd bovenaan maar waar twijfel je precies over dan
Klik om te vergroten...

30MG 2-FA of 0.50 Ritalin innemen na 8 uur van inname 130MG 6-ABP
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Henk Smit zei:
30MG 2-FA of 0.50 Ritalin innemen na 8 uur van inname 130MG 6-ABP
Klik om te vergroten...
Beiden is niet handig en verpest je 6-apb ervaring.
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry mensen ik bedoelde 25MG Ritalin, niet 0.25MG, excuses voor de verwarring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."