Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FA verschil

2-FA verschil

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben benieuwd, wil me graag voorbereiden op de high van zometeen, zin in!
Heb 2-FA gebruikt, en dit keer 3-FA en 4-FMA pellets besteld, verschilt het veel van 2-FA?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2-FA is de minst potente van deze 3.

3-FA is puur amfetamine, werkend tot zo'n 6u, met veelal nog wat na-stimulatie, je kunt gemakkelijk nog enige tijd na uitwerking zonder slaap.
Deze bovenste 2 werken enkel op je dopamine en noradrenaline.

4-FMA is dan weer van een hoger level, deze is amfetamine op steroïden, met ook entactogene werking, dus na werking op dopamine en noradrenaline ook op serotonine.
Ook de werkingsduur is beduidend langer, nl tot 8u en after effects tot 12u.
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nihilist88 zei:
2-FA is de minst potente van deze 3.

3-FA is puur amfetamine, werkend tot zo'n 6u, met veelal nog wat na-stimulatie, je kunt gemakkelijk nog enige tijd na uitwerking zonder slaap.
Deze bovenste 2 werken enkel op je dopamine en noradrenaline.

4-FMA is dan weer van een hoger level, deze is amfetamine op steroïden, met ook entactogene werking, dus na werking op dopamine en noradrenaline ook op serotonine.
Ook de werkingsduur is beduidend langer, nl tot 8u en after effects tot 12u.
Klik om te vergroten...

Perfect.
Als PostNL een beetje opschiet opschiete, pop ik vandaag nog een 4-fma met al 80mg oxy in mn lichaam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."