Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik nu tramadol nemen?

Kan ik nu tramadol nemen?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kledingkastLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik heb ongeveer 10 biertjes gedronken deze avond en wat cocaine en NEP gesnoven. Ik heb van een vriend een 50mg tramadol pil gekregen. Is het veilig om deze nu te nemen of kan ik dit beter niet doen? Ik heb nog nooit eerder een opioid gehad..
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#2
10 biertjes en cocaine NEP gesnoven?????? Als je dit nou leest van je zelf dan weet je het antwoord zelf ook wel haha
Waarom wil je nu een (zware) pijjnstiller nemen dan?

En WTF bedoel je met cocaine nep snuiven??????

Ik denk dat je gewoon lekker je bed moet opzoeken en morgen is weer een nieuwe dag!
k
kledingkastLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt zeker gelijk en kan wss beter naar bed gaan hahaha. Met NEP bedoel ik dit: https://m.psychonautwiki.org/wiki/NEP ik heb echter heftige plafonddienst en hoopte dat die tramadol daar mee kon helpen... misschien toch maar naar het plafond blijven staren dan :wink:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Absoluut geen tramadol nemen!
Tramadol is de drug bij uitstek die met werkelijk waar alles (volgens mij alleen marijuana niet) slechte interactie geeft.

Je hebt al genoeg zooi in je systeem gepompt zo.

Daarnaast kunnen opioïden ook een stimulerend effect geven i.p.v. een downer effect dus het is niet eens de beste keuze als slaapmiddel.

Veel plezier met het bewonderen van je plafond kerel, hopelijk vat je alsnog wat slaap!
k
kledingkastLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha thanks man, ik zal hem bewaren voor een andere keer. Ik vermoed dat ik nog wel een aantal uurtjes naar het plafond ga staren nu, maarja eigen schuld natuurlijk
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#6
Woehahaha ik wist niet dat NEP een designer drugs was!!!!

Ik begreep al niet waarom je dat zou doen lol
Daarom reageerde ik ff haha

Het bekende plafonddienst draaien, wie kent t niet...
Een tramadol gaat dat niet oplossen nu!
Blijf zover mogelijk weg bij medicatie nemen wat niet voor je zelf is voorgeschreven.
Ik lees hier steeds meer dat mensen van alles gaan slikken
en uitproberen om maar gelijk te kunnen slapen na dat ze drugs op hebben. Een quickfix om maar zo min mogelijk naar de klote gaan. Van zware benzo's, narcose medicatie, opiaten en weet ik t allemaal. Geloof me als je daar eenmaal aan begint en je dat standaard doet na elke keer dat je wat gebruikt hebt, ga je een groter probleem aanwakkeren dan een nachtje/dagje niet kunnen slapen!

Iedereen moet t zelf weten wat ie doet natuurlijk, maar dan ook niet piepen als die "quickfix" ooit is backfired ;'-)


Het is ook soms een strijd met je zelf he haha ik weet er alles van!!
Geen hobby van me man, maar ik vind dat het wel erbij hoort...
En het gewoon accepteren dat het zo is.Thats the price you pay for doing hard drugs! ;'-)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."