Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc doet niks

3cmc doet niks

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
roerdomp24Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je zoveel neemt zonder iets te voelen zou ik er direct mee stoppen.. wat voor zin heeft het? Je lichaam heeft tolerantie opgebouwd.

Als ik 3cmc neem (250g bommetje) voel ik ook niet heel veel, maar toch iets. Volgens mij wat eigen aan 3cmc. Andere drugs na 3cmc lijken ook niet meer te werken. Ook gevaarlijk om dan teveel te gaan nemen.

Zonder iemand aan te zetten: er zijn betere/leukere dingen op de markt :)

Tijd om 3cmc even aan de kant te leggen en je lichaam wat rust te gunnen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Topic gesloten wegens dubbeltopic

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."