#1
@StraffeNeel, vroeg naar de kater na mijn festival gebruik van gecombineerd 6-APB (195 mg) en 4-HO-MET (21 mg).Zou je kunnen laten weten of je van deze avond nog een kater krijgt?
De kater, in de zin van dinsdagdip, was vrijwel afwezig.
De stimulatie duurde dit keer enorm lang, langer dan ooit tevoren met 6-APB. Pas 14 uur na inname daarvan te bed gegaan, met nog steeds plafonddienst. Hoelwe natuurlijk niet uitgesloten, denk ik toch niet dat de langduriger nastimulatie door de combi kwam.
De tijdlijn:
Nacht tevoren: slecht geslapen door maagproblemen na een problematische en late portie Ramen. Oeff: maagbeschermers, rennies, pijnstillers en een uur later dubbele dosis temazepam, die z’n werk niet deed. De ochtend langer op bed gebleven, rustig aan gedaan en dus later op het feestje dan gewenst.

drie uur: thuis de 6-APB genomen, 16:00 op het feestje.
Vijf uur: de pellet 4-HO-MET ingenomen. Kort daarna een uiterst relaxte DF genoot ontmoet. Was leuk ! 
Denk wel dat de 6-APB mij spraakzamer maakte dan normaal.
Kort daarna: bij het weglopen voelde ik dat er “iets begon te werken, wat minder stabiel op de benen. Heerlijk gedanst, eerst in de donkere tent en daarna in de open lucht. Grappig dat bij rondkijken alles kort een snapchat achtig beeld kreeg, dat bij langer kijken al snel plaats maakte voor de realiteit. Mijn indruk is dat het gecombineerde effect wel fijn was (visueel leuker dan alleen 6-APB), maar dat ik eigenlijk wat meer verwacht had van de 4-HO-MET. Heerlijk gedanst met wel wat focus op observeren wat het met me deed. Absoluut wel leuk genoeg om zoiets opnieuw te doen ! (dan zonder observatiedrang)
Tien uur 's avonds: de 4-HO-MET niet meer merkbaar.
Middernacht: thuis en nog klaarwakker. Na een douche en wat soep (geen trek in eten) het nachtleven ingegaan. Aldaar nog een bommetje 2f-dck (80 mg). Vijf uur in de morgen thuis en na een douche naar bed. Slapen was lastig.
De zondag dus verloren (vooraf ingecalculeerd als “collateral damage”). De nacht naar maandag ingegaan met 1,25 mg bromazolam: goed geslapen, te weinig van positie/ligging gewisseld, dus spierpijn/kramp en een minder functionele maandag.
Dinsdag: prima !
Op mijn agenda staat voor binnenkort een keer 4-HO-MET thuis EN een keer alleen dat op een feestje (of misschien icm. 4-HO-MiPT)