Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met pink mandala?

Iemand ervaring met pink mandala?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft er iemand ervaring met deze mandala?
Er zou 5-MeO-MiPT en 5-MeO-DiPT inzitten. Hoeveelheid onbekend dus zou beginnen met 1/4 te nemen en dan afwachten en eventueel bijnemen. Heb met beide stoffen nog geen ervaring maar wel gelezen dat foxy/moxy iets apart zou zijn.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flippo zei:
Hoeveelheid onbekend
Klik om te vergroten...
Dit is een no-go en is het af te raden dit soort mixjes van drugs te gebruiken.
Flippo zei:
Hoeveelheid onbekend dus zou beginnen met 1/4 te nemen en dan afwachten en eventueel bijnemen.
Klik om te vergroten...
Als je de dosering niet weet, weet je dus ook niet of misschien 1/4e al een te hoge dosering is voor jou.

Wat maakt het dat je deze twee stoffen graag wilt combineren? Alleen omdat een vendor ze bij elkaar heeft gemieterd met een mooi kleurtje en naampie erbij?

Niet persoonlijk opvatten hoor :wink: Ik vind het gewoon belachelijk dat dit soort marketingtrucs gebruikt worden ook nog eens met weinig informatie.

Als je het wel graag wilt gebruiken zou ik in ieder geval de doseringen opvragen bij de vendor en aan de hand van Psychonautwiki een veilige dosering vaststellen.
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Wat maakt het dat je deze twee stoffen graag wilt combineren? Alleen omdat een vendor ze bij elkaar heeft gemieterd met een mooi kleurtje en naampie erbij?
Klik om te vergroten...
Ik geef u volledig gelijk hierin, enkel smijt ik me graag in het onbekende. Ik besef dat dit niet voor iedereen geld.
Ik zoek graag de hoeveelheden op die me lekker en stevig laten gaan en niet waar ik iets en niets van voel. Ik heb graag het gevoel van flashen/trippen.

Laat ons ook stellen dat een vendor geen dodelijke hoeveelheid stof in iets steekt?

Btw: half uurtje geleden halve mandale genomen en voel nog niets..

Ik zal de stoffen een apart kopen, lijkt me dan beter om de trip zelf te sturen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flippo zei:
Laat ons ook stellen dat een vendor geen dodelijke hoeveelheid stof in iets steekt?
Klik om te vergroten...
Als je ergens allergisch voor bent kan het hard gaan…
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volledige mandale is erdoor:
Beentjes strekken voelt lekker. Handjes klammig en vingers die graag uitgestrekt worden.
Aangenaam gevoel over lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."