#1
Heeft er iemand ervaring met deze mandala?
Er zou 5-MeO-MiPT en 5-MeO-DiPT inzitten. Hoeveelheid onbekend dus zou beginnen met 1/4 te nemen en dan afwachten en eventueel bijnemen. Heb met beide stoffen nog geen ervaring maar wel gelezen dat foxy/moxy iets apart zou zijn.
Er zou 5-MeO-MiPT en 5-MeO-DiPT inzitten. Hoeveelheid onbekend dus zou beginnen met 1/4 te nemen en dan afwachten en eventueel bijnemen. Heb met beide stoffen nog geen ervaring maar wel gelezen dat foxy/moxy iets apart zou zijn.