#1
Beste drugsforum,
Ik zit met een dilemma en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Binnenkort ga ik naar snakepit (van 22:00 tot 07:00). Ik zit te twijfelen tussen de oude vertrouwde MDMA of voor de eerste keer 4-mmc proberen door middel van bommetjes.
Nu lees ik op verschillende fora dat je bij 4mmc nadat de piek van de eerste dosering is geweest steeds meer moet gaan nemen om een verminderd effect te krijgen (dat je als het ware de draak gaat achtervolgen om die eerste piek opnieuw te ervaren, wat nooit lukt). Bij mdma heb ik daar uit ervaring geen last van. Uiteraard voelt het wel iets anders, maar ik kan wel gewoon lekker blijven gaan zonder het gevoel dat ik meer moet nemen.
Nu is mijn vraag als volgt: is het echt zo dat de high van 4mmc zo snel verdwijnd en vervolgens niet meer terug komt met herdoseringen?
Er zijn genoeg verhalen van mensen die dagen doorhalen op dat spul, dus het lijkt mij dat herdoseringen toch wel degelijk effect hebben?
Ik zit met een dilemma en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Binnenkort ga ik naar snakepit (van 22:00 tot 07:00). Ik zit te twijfelen tussen de oude vertrouwde MDMA of voor de eerste keer 4-mmc proberen door middel van bommetjes.
Nu lees ik op verschillende fora dat je bij 4mmc nadat de piek van de eerste dosering is geweest steeds meer moet gaan nemen om een verminderd effect te krijgen (dat je als het ware de draak gaat achtervolgen om die eerste piek opnieuw te ervaren, wat nooit lukt). Bij mdma heb ik daar uit ervaring geen last van. Uiteraard voelt het wel iets anders, maar ik kan wel gewoon lekker blijven gaan zonder het gevoel dat ik meer moet nemen.
Nu is mijn vraag als volgt: is het echt zo dat de high van 4mmc zo snel verdwijnd en vervolgens niet meer terug komt met herdoseringen?
Er zijn genoeg verhalen van mensen die dagen doorhalen op dat spul, dus het lijkt mij dat herdoseringen toch wel degelijk effect hebben?