Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnverwachts NEP i.p.v. 2-MMC

Onverwachts NEP i.p.v. 2-MMC

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verschrikkelijk, wat een verhaal zeg...

Wat een hel moet dat zijn geweest! Ik heb zelf ook een aantal keer NEP gedaan, maar dan wel bewust en dat waren alle keren bescheiden lijntjes. Toen al merkte ik de timide/paranoide effecten ervan. Alsof je hersendood gaat, zeg maar. Om maar te zwijgen over de walgelijke nastimulatie, waardoor je hele geest en lichaam zeer doet (behalve de piele), die ook nog eens vét lang duurt.

Zoals @Neusje hierboven zegt: met die dosis mag je oprecht blij zijn dat je er nog bent!

Hoe is ie inmiddels?
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#2
NEP in Nederland
NEP lijkt maar weinig te worden gebruikt in Nederland. Wel wordt het soms gezien bij de testservice als vervuiling in andere drugs. Bijvoorbeeld in 3-MMC of andere cathinonen. Laat je drugs altijd testen voor je het gaat gebruiken. Sommige mensen laten het pas testen nadat ze het per ongeluk hebben gebruikt en er hele nare effecten van hebben gehad.

Bron: jellinek

Blijkbaar komt het dus toch vaker voor bij 3mmc.. beetje opletten dus

Ik ben blij dat je er nog bent en dat je je al beter voelt. Let goed op je zelf

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."