#1
Verschrikkelijk, wat een verhaal zeg...
Wat een hel moet dat zijn geweest! Ik heb zelf ook een aantal keer NEP gedaan, maar dan wel bewust en dat waren alle keren bescheiden lijntjes. Toen al merkte ik de timide/paranoide effecten ervan. Alsof je hersendood gaat, zeg maar. Om maar te zwijgen over de walgelijke nastimulatie, waardoor je hele geest en lichaam zeer doet (behalve de piele), die ook nog eens vét lang duurt.
Zoals @Neusje hierboven zegt: met die dosis mag je oprecht blij zijn dat je er nog bent!
Hoe is ie inmiddels?
Wat een hel moet dat zijn geweest! Ik heb zelf ook een aantal keer NEP gedaan, maar dan wel bewust en dat waren alle keren bescheiden lijntjes. Toen al merkte ik de timide/paranoide effecten ervan. Alsof je hersendood gaat, zeg maar. Om maar te zwijgen over de walgelijke nastimulatie, waardoor je hele geest en lichaam zeer doet (behalve de piele), die ook nog eens vét lang duurt.
Zoals @Neusje hierboven zegt: met die dosis mag je oprecht blij zijn dat je er nog bent!
Hoe is ie inmiddels?