Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZojuist 2c-e aangeschaft

Zojuist 2c-e aangeschaft

3 antwoorden
971 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zojuist een bestelling gedaan voordat de ban ingaat. Ik kon het toch niet laten om (onder andere) 2CE te kopen 2x 5capsules met elk 10mg dus 100mg intotaal. Zijn 5 flinke trips tot 10 middelmatige trips als ik t goed heb? Ik begin de laatste tijd wat vaker te trippen en deze zou ik spijt van krijgen als ik hem nooit geprobeerd had. Ben erg fan van 2cb namelijk. Mijn favoriete psychedelic tot nu toe als ik t vergelijk met lsd en truffels. Hebben jullie advies/tips hoe ik mijn eerste 2ce trip het best kan benaderen?

Alvast bedankt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij 2C-E is de stap van 10 milligram naar 20 milligram nogal groot. Ik ben zelf begonnen met 15 milligram en dat was wel een perfect begin qua dosis. De trip duurt erg lang inderdaad, net als LSD. Dus de voorbereiding is hetzelfde als voor dat tripmiddel.
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had er zelf een vrij lastige body load van gehad op 20mg en het duurde idd even lang als LSD. Nu moet ik wel zeggen dat dit niet de headspace had dat de klassiekere psychedelica teweegbrengen. Maar dat heb ik al gemerkt bij de meeste 2C-x middeltjes; dat die vooral recreationeel erg leuk zijn (ideaal voor een psytrance feestje), maar voor introspectie enzo dan weer heel wat minder.

Maar benieuwd wat jouw ervaring hierop wordt. Ik sluit me aan bij @Neo-Shulginist dat 15mg allicht een ideale startdosis is!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Metalcored00d zei:
Ik had er zelf een vrij lastige body load van gehad op 20mg en het duurde idd even lang als LSD. Nu moet ik wel zeggen dat dit niet de headspace had dat de klassiekere psychedelica teweegbrengen. Maar dat heb ik al gemerkt bij de meeste 2C-x middeltjes; dat die vooral recreationeel erg leuk zijn (ideaal voor een psytrance feestje), maar voor introspectie enzo dan weer heel wat minder.

Maar benieuwd wat jouw ervaring hierop wordt. Ik sluit me aan bij @Neo-Shulginist dat 15mg allicht een ideale startdosis is!
Klik om te vergroten...
Eens: fenetylamines hebben relatief veel bijwerkingen zoals hoofdpijn en misselijkheid en een wat oppervlakkiger psychedelisch effect. Wat dat betreft blijf ik altijd meer fan van LSD.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."