Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromonordiazepam ervaringen?

Bromonordiazepam ervaringen?

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Check;

De slag in je nek van Bromonordiazepam?

Door mijn werk verleden (hier wel bekend) en de juridische afwikkeling hiervan zoek ik soms wat rust in mijn hoofd. Via een bekende RC vendor had een ik een paar pellets bromonordiazepam van 2,5 mg per stuk gekocht. Gezien er hier op dit forum (mijn inziens) weinig over te vinden is deel ik mijn...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Op zich geen verkeerde benzo maar dus niet bij pakken. Het werkt lang. Ook wel slaap bevorderend, maar maakt mij vooral vlak. Niet op vervelende manier.

Nadeel: zit heel lang in je systeem. Dus daar dien je rekening mee te houden.
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor je reactie! Goed om te weten dat ik niet zomaar bij moet nemen omdat het lang kan werken ik ga vanavond denk ik 1.25mg uitproberen ik ben erg benieuwd
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Loveuppers24 zei:
Dankjewel voor je reactie! Goed om te weten dat ik niet zomaar bij moet nemen omdat het lang kan werken ik ga vanavond denk ik 1.25mg uitproberen ik ben erg benieuwd
Klik om te vergroten...

Ja, blijft echt lang in je bloed.
Maar rustig beginnen en niet te gek doen met bijpakken en alcohol en dan kan het best leuk zijn.

Verschil met norflurazepam
https://drugsforum.nl/threads/norflurazepam-de-warme-deken.77950/
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Ja, blijft echt lang in je bloed.
Maar rustig beginnen en niet te gek doen met bijpakken en alcohol en dan kan het best leuk zijn.

Verschil met norflurazepam
https://drugsforum.nl/threads/norflurazepam-de-warme-deken.77950/
Klik om te vergroten...
Ik heb zojuist +- 1mg Bromonordiazepam genomen ik ben benieuwd

Norflurazepam heb ik 1x geprobeerd ik was 2 dagen lang helemaal suf vermoeid en kon niet eens meer nadenken ik ben er persoonlijk niet zo een hele grote fan van
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Loveuppers24 zei:
Ik heb zojuist +- 1mg Bromonordiazepam genomen ik ben benieuwd
Klik om te vergroten...

Goed om te voelen.
Denk dat je van 1 mg nog niet heel veel gaat merken.

Loveuppers24 zei:
Norflurazepam heb ik 1x geprobeerd ik was 2 dagen lang helemaal suf vermoeid en kon niet eens meer nadenken ik ben er persoonlijk niet zo een hele grote fan van
Klik om te vergroten...

Zou het dan per vendor verschillen?
Ik heb het nu al enige tijd niet meer gehad, maar de keren dat ik het nam was het 5 mg.
Verreweg van suf en vermoeid. Gewoon rustig en aanwezig. Maar vooral ptss dagdroommerries weg etc.
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Goed om te voelen.
Denk dat je van 1 mg nog niet heel veel gaat merken.



Zou het dan per vendor verschillen?
Ik heb het nu al enige tijd niet meer gehad, maar de keren dat ik het nam was het 5 mg.
Verreweg van suf en vermoeid. Gewoon rustig en aanwezig. Maar vooral ptss dagdroommerries weg etc.
Klik om te vergroten...
Het verschilt sowieso per vendor en per batch die ze hebben ene keer zal het sterker zijn en andere keer minder sterk. Het zou misschien kunnen zijn dat ik een wat potentere batch had en ik had 10mg genomen maar ik vond het toen (denk ik 2.5-3 jaar geleden) niet echt een fijn effect. Heel vaag voelde ik me toen.

Maar de 1mg Bromonordiazepam die ik een uurtje heb genomen voel ik opzich wel heel licht maar net genoeg om er wat van te merken.

Me hoofd is heerlijk rustig en zen ik denk nergens aan terwijl me gedachten normaal alle kanten opschieten me lichaam is ook wel lichtelijk ontspannen ik kan wel nog normaal functioneren en bewegen zonder me al te dronken te voelen wat ik wel krijg van Benzo's zoals Oxazepam maar als ik dan op bed lig en meega in het effect voelt het net aan als een redelijke dosis Diazepam naar mijn mening. Om eerlijk te zijn voor wat ik nodig heb kwa effect van Benzo's is Bromonordiazepam misschien wel de beste Benzo die ik tot nu toe genomen heb.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Loveuppers24 zei:
Me hoofd is heerlijk rustig en zen ik denk nergens aan terwijl me gedachten normaal alle kanten opschieten me lichaam is ook wel lichtelijk ontspannen ik kan wel nog normaal functioneren en bewegen zonder me al te dronken te voelen wat ik wel krijg van Benzo's zoals Oxazepam maar als ik dan op bed lig en meega in het effect voelt het net aan als een redelijke dosis Diazepam naar mijn mening. Om eerlijk te zijn voor wat ik nodig heb kwa effect van Benzo's is Bromonordiazepam misschien wel de beste Benzo die ik tot nu toe genomen heb.
Klik om te vergroten...

Klinkt als een mooie ervaring!

Loveuppers24 zei:
ik had 10mg genomen
Klik om te vergroten...

Ooit gelezen dat 10 mg erg veel is, zeker voor een beginner van dit goedje.

--------------------------------------------------------------------------------------

Nadeel:
Lang in je systeem.
Stel je komt over een paar weken eens in de medische molen pikken ze het er nog uit.
Denk ik?!
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Klinkt als een mooie ervaring!



Ooit gelezen dat 10 mg erg veel is, zeker voor een beginner van dit goedje.

--------------------------------------------------------------------------------------

Nadeel:
Lang in je systeem.
Stel je komt over een paar weken eens in de medische molen pikken ze het er nog uit.
Denk ik?!
Klik om te vergroten...
Zou best kunnen "normale Benzo's" zijn al tot 30 dagen na 1 malig gebruik te zien in je systeem vooral uit urine. En Norflurazepam heeft voor zover ik weet een half waarde tijd van 80-100 uur dus dat kan nog langer in je systeem zitten gok ik. Als je het heel snel uit je systeem wil reinigen kan je veel citroensap drinken uit ervaring (drugstesten) werkt dat heel goed en reinigt dat Benzo's heel snel uit je systeem.

Ja misschien was 10mg wel teveel inderdaad ik was 2 dagen van de kaart.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Loveuppers24 zei:
Als je het heel snel uit je systeem wil reinigen kan je veel citroensap drinken uit ervaring (drugstesten) werkt dat heel goed en reinigt dat Benzo's heel snel uit je systeem.
Klik om te vergroten...

Maar dan heb je het over bewuste drugstesten.
Ik denk meer zo: "als ik teveel van dit spul neem dan zit het te lang in het systeem, en als ik dan eens op de SEH of poli van het ziekenhuis beland vinden ze het gelijk.

Ik zit wel in de medische molen waardoor ik vaak bloed moet prikken.
Mijn gedachte is dan enerzijds ook niet correct, want daar wordt nul op drugs getest.
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Maar dan heb je het over bewuste drugstesten.
Ik denk meer zo: "als ik teveel van dit spul neem dan zit het te lang in het systeem, en als ik dan eens op de SEH of poli van het ziekenhuis beland vinden ze het gelijk.

Ik zit wel in de medische molen waardoor ik vaak bloed moet prikken.
Mijn gedachte is dan enerzijds ook niet correct, want daar wordt nul op drugs getest.
Klik om te vergroten...
Nouja citroen reinigt niet alleen drugs uit je lichaam maar als je echt een half flesje tot heel flesje drinkt op een avond zou je zo alle medicijnen die je dan (misschien gebruikt) er volop uitreinigen maar het klopt wat je zegt ze testen niet direct op drugs daar tenzij je misschien een overdosis hebt dat ze dan bloed willen prikken om te kijken wat er allemaal in je systeem zit maar je kan gewoon eerlijk zijn tegen ziekenhuis personeel als ze er naar vragen of je iets gebruikt hebt de afgelopen tijd ze oordelen niet en ze zullen ook nooit politie bellen of iets.
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Check;

De slag in je nek van Bromonordiazepam?

Door mijn werk verleden (hier wel bekend) en de juridische afwikkeling hiervan zoek ik soms wat rust in mijn hoofd. Via een bekende RC vendor had een ik een paar pellets bromonordiazepam van 2,5 mg per stuk gekocht. Gezien er hier op dit forum (mijn inziens) weinig over te vinden is deel ik mijn...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Op zich geen verkeerde benzo maar dus niet bij pakken. Het werkt lang. Ook wel slaap bevorderend, maar maakt mij vooral vlak. Niet op vervelende manier.

Nadeel: zit heel lang in je systeem. Dus daar dien je rekening mee te houden.
Klik om te vergroten...
Je hebt zeler gelijk over dat het lang in je systeem blijft ik word net wakker en ik merk nog overduidelijk effect
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Loveuppers24 zei:
Je hebt zeler gelijk over dat het lang in je systeem blijft ik word net wakker en ik merk nog overduidelijk effect
Klik om te vergroten...

Hoe was het gisteravond?
En nu beetje chill gevoel nog?
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Hoe was het gisteravond?
En nu beetje chill gevoel nog?
Klik om te vergroten...
Ik werd op een gegevenmoment wel moe toen viel ik best snel in slaap ik ben wel een paar keer wakker geworden maar voor mijn slaapritme en patroon heb ik eindelijk een keertje redelijk geslapen. En nu heb ik 2 bakjes koffie op en ik heb echt gewoon zin in vandaag. Dit is denk ik de eerste keer in de afgelopen paar jaar dat ik wakker ben geworden en niet heb gedacht van ik draai me maar weer om en ik ga verder slapen. En normaal het moment dat ik wakker word gaan me gedachtes meteen in een neerwaartse negatieve spiraal en daar heb ik nu totaal geen last van.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Loveuppers24 zei:
En nu heb ik 2 bakjes koffie op en ik heb echt gewoon zin in vandaag. Dit is denk ik de eerste keer in de afgelopen paar jaar dat ik wakker ben geworden en niet heb gedacht van ik draai me maar weer om en ik ga verder slapen. En normaal het moment dat ik wakker word gaan me gedachtes meteen in een neerwaartse negatieve spiraal en daar heb ik nu totaal geen last van.
Klik om te vergroten...

Wat fijn om te horen.
En dat alles op een half tabletje?

Hopelijk de rest van de dag ook nog dat chill gevoel gehad
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Wat fijn om te horen.
En dat alles op een half tabletje?

Hopelijk de rest van de dag ook nog dat chill gevoel gehad
Klik om te vergroten...
Net iets minder dan een halve zelfs.
En ja ik heb me wel redelijk chill gevoeld vandaag ik begin nu wel te merken dat het langzamerhand begint uit te werken.
L
Loveuppers24Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo iedereen!

Heeft er toevallig iemand enige ervaring met Bromonordiazepam? Ik heb een aantal stuks besteld aangezien ik af en toe echt even een Benzo nodig heb vanwege ernstige psychische probleematiek maar helaas wil geen enkele psychiater of huisarts het me voorschrijven. Ik heb namelijk verschillende websites gevonden met informatie over Bromonordiazepam alleen iedere website geeft compleet andere informatie over wat het doet voor zover ik het begrijp is Bromonordiazepam een Bromine analoog van Diazepam en staat 2.5mg Bromonordiazepam ongeveer gelijk aan 10mg diazepam maar ik kan nergens duidelijk vinden wat nou de echte effecten er van zijn. Sommige websites geven aan dat het veel langer effect heeft dan Diazepam en een andere website geeft weer aan dat het maar 8 uur duurt. Maar helaas kan ik nergens duidelijk vinden of het sederend spierontspannend slaapopwekkend of angstremmend werkt. Ik ben een beetje voorzichtig met uitproberen van nieuwe middelen en vooral RC Benzo's aangezien ik een keer 10mg Norflurazepam heb geprobeerd en daar was ik gewoon 2 dagen lang helemaal waus van.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Check;

De slag in je nek van Bromonordiazepam?

Door mijn werk verleden (hier wel bekend) en de juridische afwikkeling hiervan zoek ik soms wat rust in mijn hoofd. Via een bekende RC vendor had een ik een paar pellets bromonordiazepam van 2,5 mg per stuk gekocht. Gezien er hier op dit forum (mijn inziens) weinig over te vinden is deel ik mijn...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Op zich geen verkeerde benzo maar dus niet bij pakken. Het werkt lang. Ook wel slaap bevorderend, maar maakt mij vooral vlak. Niet op vervelende manier.

Nadeel: zit heel lang in je systeem. Dus daar dien je rekening mee te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."