ok, was ook maar een vraag, maar je punt is duidelijk
#2
Blablabla
Dit topic aangemaakt in een kut bui
#3
Geen last van hier, maar euh...weet je zeker dat je geen homo bent? No offence!!
#4
Nee man, ik val niet op mannen en zowel was ik daar eerlijk in en had ik het toegegeven, maar helaas. Ik val op dominante, brunettes!! Die ook nog eens clever zijn Sowieso, intelligentie staat op nummer 1 bij mij..
#5
stel je voor dat iemand jou uit een winkel stuurt omdat je er volgends hem uit ziet als een hippy. zou je ook niet leuk vinden
eigelijk is het het zelfde, alleen de oorzaak van de afkeur is anders
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.