Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVlinders in de buik

Vlinders in de buik

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het noodzakelijk om vlinders in je buik te hebben om verliefd te zijn? Ik heb iemand leren kennen en we hebben al veel tijd doorgebracht en we zijn ongeveer een koppel, maar ik heb eigenlijk nooit vlinders in me buik wanneer ik bij haar ben of wanneer ik aan haar denk. Het is misschien een domme vraag maar ik vroeg het me gewoon af met dat ik dit vroeger wel had toen ik verliefd was op iemand of verdwijnt dat naarmate het ouder worden?
Ze heeft alle eigenschappen die me aantrekt, maar toch mis ik die vlinders die nochtans voor mij het teken van verliefdheid zou moeten zijn...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet persee alleen bij verliefd zijn. Maar vlinders horen bij passie+spanning+euforie+leven.

Verder heb ik geen idee of het nodig is om van iemand te kunnen houden, naar mijn mening niet. Maar het is wel leuk en heerlijk. :hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
acidboy zei:
4z50p2v5Of0
Klik om te vergroten...
Have you ever dreamed of
Killing all the stupid people?
Not just the unintelligent people
But the sort that don't know anything about anything
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
berten zei:
Is het noodzakelijk om vlinders in je buik te hebben om verliefd te zijn? Het is misschien een domme vraag maar ik vroeg het me gewoon af met dat ik dit vroeger wel had toen ik verliefd was op iemand of verdwijnt dat naarmate het ouder worden?
Klik om te vergroten...
Sommige drugs doden de rupsen in je buik voordat ze de kans krijgen om vlinders te worden. Vooral dat witte poeder uit Columbia, Peru en aangrenzende contreien.

Nooit meer verliefd geweest na mijn eerste lijnenreeks. Voelde het gisteren weer een beetje kriebelen achter mijn navel toen ik met een leuk smatje aan de praat raakte in de kassarij bij de supermarkt, dus als je vermoedt dat de oorzaak ook hierin kan schuilen, kap er dan ook mee.

@mooi liedje Acidboy, subliem in zijn triestheid :grin:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja je zou wel eens gelijk kunnen hebben yeti, van dat rot wit spul word je ijskoud vanbinnen
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
berten zei:
ja je zou wel eens gelijk kunnen hebben yeti, van dat rot wit spul word je ijskoud vanbinnen
Klik om te vergroten...
Zodra de dopamine- en serotoninebalans weer in orde is, komt het wel weer goed. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."