Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen keer wiet

Een keer wiet

2 antwoorden
930 weergaven
18-5-2026
D
Druggie1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een keer wiet geprobeerd, maar maak me nu zorgen om mn gezondheid. Ik zal het nooit meer doen, maar het was gewoon uit nieuwsgierigheid. Heeft deze ene keer gevolgen op mijn gezondheid? Ik ben 13 jaar oud.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze ene keer zal waarschijnlijk geen gevolgen met zich mee brengen. Echter is het niet slim om het te proberen als je er direct daarna spijt van krijgt, je kunt er beter wat langer over na denken dan dat je achteraf baalt van je keuze.

Je hoeft niet bang te zijn dat er nu direct iets aan de hand is met je, maar je kunt met drugs beter gewoon wachten tot je een paar jaar ouder bent. Je hersenen zijn nog vol in de groei en de risico's van drugs zijn dan een stuk groter. Je hebt slechts één stel hersenen en die heb je de komende tientallen jaren nog hard nodig :wink:

Mijn advies is dus: Maak jezelf niet ongerust, er is niets aan de hand. Wacht echter wel nog minstens drie tot vijf jaar voordat je weer besluit om iets te gaan proberen, dan zijn de risico's voor je ontwikkeling vele malen kleiner!

Goed dat je je hebt aangemeld om deze vraag te stellen in ieder geval! :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd zoals smartie al aangaf, beter wat wachten tot je ouder bent.
Verder na 1x een jointje gerookt te hebben ga je echt geen gezondheidsrisico lopen hoor, maak je niet druk het is nergens voor nodig.

grts

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."