Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlaasproblemen. Gevolgen van ketagebruik?

Blaasproblemen. Gevolgen van ketagebruik?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KameeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb momenteel sinds woensdag last van blaasproblemen. Zo'n 2 tot 4 keer per uur naar de wc, pijn in de onderbuik, geen pijn tijdens het plassen.

Nu kwam een vriend van mij met het idee dat het door de ketamine zou komen, en dit is voor mij dus wel even een schrikmomentje.

Ik gebruik af en toe eens ketamine, een paar puntjes. Ik doe gemakkelijk 2/3 weekenden met een gram. Helemaal niet veel dus. Ik heb momenteel dan ook al zeker 1 (misschien zelfs 2) maanden geen ketamine meer gebruikt.

Zou het dus kunnen dat dit door de ketamine komt? Of is het gewoon een normale blaasontsteking? Of stel ik me gewoon een beetje aan? :confused:

Bij voorbaat dank!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk gewoon een blaasontsteking. Het is voor zover ik weet al niet duidelijk of de blaasproblemen die gemeld zijn echt door Keta komen, al zijn er wel duidelijke aanwijzingen voor. Verder komen die problemen volgens mij voor bij exorbitant gebruik.

Ik zou me niet direct druk maken, drink wat cranberrysap en doe even rustig aan. Met een paar dagen is het vast weer over.

Mocht het niet overgaan kun je altijd verder gaan kijken, maar ik zou me niet direct te veel zorgen maken. Iedereen heeft wel eens een blaasontsteking.
C
ChuckieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals SmartieAndMe al zegt, meestal komen dat soort klachten voor na heel heftig gebruik, zoals verslaving ed. Aangezien er aanwijzingen zijn dat keta onder je blaas gaat zitten, maar je een behoorlijk lange tijd veel moet snuiven om dit in zodanige proporties te krijgen dat het gevaarlijk wordt.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, dus let er op, ga langs de huisarts, dan weet je sowieso gelijk of je een blaasontsteking hebt of iets in die richting.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."