#1
Hallo,
Ik heb momenteel sinds woensdag last van blaasproblemen. Zo'n 2 tot 4 keer per uur naar de wc, pijn in de onderbuik, geen pijn tijdens het plassen.
Nu kwam een vriend van mij met het idee dat het door de ketamine zou komen, en dit is voor mij dus wel even een schrikmomentje.
Ik gebruik af en toe eens ketamine, een paar puntjes. Ik doe gemakkelijk 2/3 weekenden met een gram. Helemaal niet veel dus. Ik heb momenteel dan ook al zeker 1 (misschien zelfs 2) maanden geen ketamine meer gebruikt.
Zou het dus kunnen dat dit door de ketamine komt? Of is het gewoon een normale blaasontsteking? Of stel ik me gewoon een beetje aan?
Bij voorbaat dank!
Ik heb momenteel sinds woensdag last van blaasproblemen. Zo'n 2 tot 4 keer per uur naar de wc, pijn in de onderbuik, geen pijn tijdens het plassen.
Nu kwam een vriend van mij met het idee dat het door de ketamine zou komen, en dit is voor mij dus wel even een schrikmomentje.
Ik gebruik af en toe eens ketamine, een paar puntjes. Ik doe gemakkelijk 2/3 weekenden met een gram. Helemaal niet veel dus. Ik heb momenteel dan ook al zeker 1 (misschien zelfs 2) maanden geen ketamine meer gebruikt.
Zou het dus kunnen dat dit door de ketamine komt? Of is het gewoon een normale blaasontsteking? Of stel ik me gewoon een beetje aan?
Bij voorbaat dank!
