#1
Hey,
Ik heb al paar weken last van aangezichtspijn(als ik wrijf over het gedeelte boven mn wenkbrauw links doet het pijn) dus vooral bij aanraking of koude, het is mn snuifkant en heb daarnet 2 lijntjes gesnoven. Ik heb nu last van barstende hoofdpijn en ik ben bang dat dat van die zenuw(?)komt? Moet ik me zorgen maken? Ik ben ongerust.
Ik heb al paar weken last van aangezichtspijn(als ik wrijf over het gedeelte boven mn wenkbrauw links doet het pijn) dus vooral bij aanraking of koude, het is mn snuifkant en heb daarnet 2 lijntjes gesnoven. Ik heb nu last van barstende hoofdpijn en ik ben bang dat dat van die zenuw(?)komt? Moet ik me zorgen maken? Ik ben ongerust.