#1
Hej een vraagje voor de onder ons culinaire drugsvriendjes , waar willen jullie nog een keer uit eten in Nederland (buitenland mag ook maar zijn zoveel opties!)
Ik zou graag nognnaar een 3 sterren restaurant willen 2 sterren hebben we vorig jaar al gedaan bij de rozario
Ik zou graag nognnaar een 3 sterren restaurant willen 2 sterren hebben we vorig jaar al gedaan bij de rozario