#1
Ik heb sinds een paar dagen dat ik met het roken van sigaretten misselijk wordt en het niet graag inhaleer. Dat terwijl ik juist wel graag wil roken.
Heb ik nu dus de grens van milde nicotinevergiftiging bereikt en even ermee moet wachten (halveringstijd van 16 uur)?
Daarnaast dit een bekend fenomeen voor andere kettingrokers?
Heb ik nu dus de grens van milde nicotinevergiftiging bereikt en even ermee moet wachten (halveringstijd van 16 uur)?
Daarnaast dit een bekend fenomeen voor andere kettingrokers?