Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKuren

Kuren

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand hier ervaring met kuren Testeron?
Heb schema nodig.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit op een natuurlijk schema. Ik ben er best blij mee. Relatief weinig haaruitval en voldoende spieropbouw.
Ik leef alleen niet zo snel denk ik. Ook ben ik al oud.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
LiveFastDieYoung zei:
Iemand hier ervaring met kuren Testeron?
Heb schema nodig.
Klik om te vergroten...
Dan zit je op een verkeerd forum.
forum.bodybuilding.nl

Bodybuilding.nl Forum

Het grootste Bodybuilding & Fitness forum van Nederland en België
forum.bodybuilding.nl forum.bodybuilding.nl
Anabolen sectie.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Dan zit je op een verkeerd forum.
forum.bodybuilding.nl

Bodybuilding.nl Forum

Het grootste Bodybuilding & Fitness forum van Nederland en België
forum.bodybuilding.nl forum.bodybuilding.nl
Anabolen sectie.
Klik om te vergroten...
Nou voel je vooral welkom, vind het erg interessant. Maar het bodybuild forum is een absolute aanrader!

Word dit je 1e kuur? Meestal willen de kleinere verkopers je maar al te graag helpen met een goed schema. Zeker als je in een sportschool bent en gewoon eens op 'de grote jongens' afstapt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Msloverdj zei:
Nou voel je vooral welkom, vind het erg interessant. Maar het bodybuild forum is een absolute aanrader!

Word dit je 1e kuur? Meestal willen de kleinere verkopers je maar al te graag helpen met een goed schema. Zeker als je in een sportschool bent en gewoon eens op 'de grote jongens' afstapt.
Klik om te vergroten...
Ik zat op Dutch-bb hoor.
Nu heb ik wel effe genoeg van zware krachttraining en kuren.

heb er nog 3 liggen die in 2022 vervallen..
Zou eigenlijk weer eens wat kunnen zetten om wat meer massa rond men benen te krijgen.
spijtig genoeg zijn het allemaal stacks en gewrichtsvreeters..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Msloverdj zei:
Meestal willen de kleinere verkopers je maar al te graag helpen met een goed schema.
Klik om te vergroten...
Aan ts , laat je absoluut niet misleiden door die kleine verkopers die je ineens monsterlijke willen verkopen.
1 a 2 x 250mg test e per week is perfect als eerste kuur , en dan bedoel ik geen 250 of 500mg maar bvb maandag 125 test e en donderdag 125 test.
10weken a 12max , dan 2 weken wachten en je nakuur starten.
Krijg je last van gyno kan je je nakuur al mee laten lopen tijdens je kuur zelf.
Pregnyl lans laten lopen als je ballen beginnen krimpen 1500ug per week in 1x of verdeeld in 3x per week.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
En ik ken het bodybuilding forum sinds gisteren, ik had geen idee hoe ze tegenover kuren opkijken, want in mijn omgeving zie ik toch vaker mensen die erop tegen zijn.

En dacht, dit is een drugsforum, hier pakt iedereen rotzooi haha, dus hier zullen wel kuurders tussen zitten. En dacht dat dit wel mocht in deze sectie dat over sport enzovoort gaat.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zit inderdaad in de zogenaamde 'novice' fase. Ik heb altijd het gevoel dat mensen zich beledigd voelen als ik de aannamen maak dat ze kuren, wil ik het liefst vermijden. Dus ik ga zeker niet zomaar op de 'grote jongens' afstappen. :coldsweat:

Ja, maar het is nog altijd illegaal toch, zover ik kan begrijpen? Dus ik vertrouw sowieso de online vendors niet. Nou heb ik iemand gevonden via via om het te kunnen regelen, maar als ze mij een schema of tips & tricks willen geven is nog maar de vraag.

Ik train momenteel volgens een gevorderde fitness schema, 4 tot 6 uur per dag buiten mij 'redelijk intensief' werk uit.
Voedingsschema doe ik voor de helft, de KCAL inname is onmogelijk, ik zit na een maaltijd al vol. :(

Ik heb nu op 3 weken natuurlijk, 2 kilo bijgekomen. -2.3% bodyfat.

Maar vind het tijd voor een zogenaamd ' cutter ' kuur, ik wil sneller progress.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
LiveFastDieYoung zei:
En ik ken het bodybuilding forum sinds gisteren, ik had geen idee hoe ze tegenover kuren opkijken, want in mijn omgeving zie ik toch vaker mensen die erop tegen zijn.

En dacht, dit is een drugsforum, hier pakt iedereen rotzooi haha, dus hier zullen wel kuurders tussen zitten. En dacht dat dit wel mocht in deze sectie dat over sport enzovoort gaat.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk mag dat! Ik vind het interessant. Er zijn zeker heren hier die kuren. En net zoals dope zijn ook niet alle kuren legaal. Dus zie zeker wel overeenkomsten met dit forum.
S
Snot aapLid
01-01-2024, 00:00
#10
LiveFastDieYoung zei:
Ik zit inderdaad in de zogenaamde 'novice' fase. Ik heb altijd het gevoel dat mensen zich beledigd voelen als ik de aannamen maak dat ze kuren, wil ik het liefst vermijden. Dus ik ga zeker niet zomaar op de 'grote jongens' afstappen. :coldsweat:

Ja, maar het is nog altijd illegaal toch, zover ik kan begrijpen? Dus ik vertrouw sowieso de online vendors niet. Nou heb ik iemand gevonden via via om het te kunnen regelen, maar als ze mij een schema of tips & tricks willen geven is nog maar de vraag.

Ik train momenteel volgens een gevorderde fitness schema, 4 tot 6 uur per dag buiten mij 'redelijk intensief' werk uit.
Voedingsschema doe ik voor de helft, de KCAL inname is onmogelijk, ik zit na een maaltijd al vol. :(

Ik heb nu op 3 weken natuurlijk, 2 kilo bijgekomen. -2.3% bodyfat.

Maar vind het tijd voor een zogenaamd ' cutter ' kuur, ik wil sneller progress.
Klik om te vergroten...
Ik zit al jaren op het bodybuilding forum en kan je vertellen dat ze je compleet afkraken als je het zelfde zegt als hier! Het laatste waar je aan zou moeten denken is kuren! 4 tot 6 uur per dag trainen? Kcal inname onmogelijk? Gedacht aan chocolade melk calorieën bom die je zo wegdrinkt? vergeet niet Voeding is het meeste anabole product wat er bestaat! Ook een cutkuur moet je helemaal niet willen als beginner, ben je te dik? Eerst natuurlijk afvallen en dan icm met anabolen "bulken" dit staat los van het feit dat je eerst minimaal 3 jaar naturel zou moeten trainen. Eerst de basis op order hebben dus je voeding, training ja en slaap! Ook super anabool zodat het een levenstyle wordt dan pas je anabolen! En ja ik heb hier speciaal een account voor aangemaakt scheelt jou dat weer werk! Als beginner groei je naturel al super hard dus is dat echt nog niet nodig, succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."