#1
Iemand hier ervaring met kuren Testeron?
Heb schema nodig.
Heb schema nodig.
Dan zit je op een verkeerd forum.Iemand hier ervaring met kuren Testeron?
Heb schema nodig.
Nou voel je vooral welkom, vind het erg interessant. Maar het bodybuild forum is een absolute aanrader!Dan zit je op een verkeerd forum.
Anabolen sectie.![]()
Bodybuilding.nl Forum
Het grootste Bodybuilding & Fitness forum van Nederland en Belgiëforum.bodybuilding.nl
Ik zat op Dutch-bb hoor.Nou voel je vooral welkom, vind het erg interessant. Maar het bodybuild forum is een absolute aanrader!
Word dit je 1e kuur? Meestal willen de kleinere verkopers je maar al te graag helpen met een goed schema. Zeker als je in een sportschool bent en gewoon eens op 'de grote jongens' afstapt.
Aan ts , laat je absoluut niet misleiden door die kleine verkopers die je ineens monsterlijke willen verkopen.Meestal willen de kleinere verkopers je maar al te graag helpen met een goed schema.
Tuurlijk mag dat! Ik vind het interessant. Er zijn zeker heren hier die kuren. En net zoals dope zijn ook niet alle kuren legaal. Dus zie zeker wel overeenkomsten met dit forum.En ik ken het bodybuilding forum sinds gisteren, ik had geen idee hoe ze tegenover kuren opkijken, want in mijn omgeving zie ik toch vaker mensen die erop tegen zijn.
En dacht, dit is een drugsforum, hier pakt iedereen rotzooi haha, dus hier zullen wel kuurders tussen zitten. En dacht dat dit wel mocht in deze sectie dat over sport enzovoort gaat.
Ik zit al jaren op het bodybuilding forum en kan je vertellen dat ze je compleet afkraken als je het zelfde zegt als hier! Het laatste waar je aan zou moeten denken is kuren! 4 tot 6 uur per dag trainen? Kcal inname onmogelijk? Gedacht aan chocolade melk calorieën bom die je zo wegdrinkt? vergeet niet Voeding is het meeste anabole product wat er bestaat! Ook een cutkuur moet je helemaal niet willen als beginner, ben je te dik? Eerst natuurlijk afvallen en dan icm met anabolen "bulken" dit staat los van het feit dat je eerst minimaal 3 jaar naturel zou moeten trainen. Eerst de basis op order hebben dus je voeding, training ja en slaap! Ook super anabool zodat het een levenstyle wordt dan pas je anabolen! En ja ik heb hier speciaal een account voor aangemaakt scheelt jou dat weer werk! Als beginner groei je naturel al super hard dus is dat echt nog niet nodig, succesIk zit inderdaad in de zogenaamde 'novice' fase. Ik heb altijd het gevoel dat mensen zich beledigd voelen als ik de aannamen maak dat ze kuren, wil ik het liefst vermijden. Dus ik ga zeker niet zomaar op de 'grote jongens' afstappen.
Ja, maar het is nog altijd illegaal toch, zover ik kan begrijpen? Dus ik vertrouw sowieso de online vendors niet. Nou heb ik iemand gevonden via via om het te kunnen regelen, maar als ze mij een schema of tips & tricks willen geven is nog maar de vraag.
Ik train momenteel volgens een gevorderde fitness schema, 4 tot 6 uur per dag buiten mij 'redelijk intensief' werk uit.
Voedingsschema doe ik voor de helft, de KCAL inname is onmogelijk, ik zit na een maaltijd al vol.
Ik heb nu op 3 weken natuurlijk, 2 kilo bijgekomen. -2.3% bodyfat.
Maar vind het tijd voor een zogenaamd ' cutter ' kuur, ik wil sneller progress.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."