Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe halt richting rc's/drugs

De halt richting rc's/drugs

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals ik vorige week reeds gemeld had, heb ik de rest van 4-FMA en 6-APB de plee doorgespoeld.

Ik nam laatste maanden, echt wekelijks stims, voornamelijk 6-APB en 4-FMA en dan ook is 2 x tesamen of eerst 4F-MPH en enkele uren later giga zin in 4-FMA.

Ook al had ik eerder geen intentie om weer een stim te nemen, toch gebeurde het, steeds tijdens begin van een weekend, de drang, het niet kunnen weerstaan, de gedachte 'boeien, heb het hier toch liggen, laat ik het maar nemen'.

En indd moest ik nu hier nog 4-FMA of 6-APB liggen hebben, kans dat ik het zou innemen, zou zeer reรซel zijn, zoniet 100%. Dus ben zeer content, dat ik het deze zooi doorgespoeld heb. Mijn lichaam en geest zullen me dankbaar zijn๐Ÿ˜„

Ook blijft mn benzo gebruik op een laag pitje staan, deze week niks, sporadisch een halve Mirtazapine en nu en dan, een GABA capsule. 5htp en L-tyrosine neem ik zo af en toe en overdag of 2de deel vd dag. Door de week neem ik mijn dagelijkse Rilatine.

Ik zit ook niet meer te zoeken op die rc sites, heb blijkbaar echt duidelijk uitgemaakt voor mezelf, enough is enough, trop c'est trop๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Œ

Dus als ik hier nog wat kom droppen, zal het vrij brave input zijn ๐Ÿ˜‰

Bon weekend ๐Ÿ˜‰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."