#1
Zoals ik vorige week reeds gemeld had, heb ik de rest van 4-FMA en 6-APB de plee doorgespoeld.
Ik nam laatste maanden, echt wekelijks stims, voornamelijk 6-APB en 4-FMA en dan ook is 2 x tesamen of eerst 4F-MPH en enkele uren later giga zin in 4-FMA.
Ook al had ik eerder geen intentie om weer een stim te nemen, toch gebeurde het, steeds tijdens begin van een weekend, de drang, het niet kunnen weerstaan, de gedachte 'boeien, heb het hier toch liggen, laat ik het maar nemen'.
En indd moest ik nu hier nog 4-FMA of 6-APB liggen hebben, kans dat ik het zou innemen, zou zeer reรซel zijn, zoniet 100%. Dus ben zeer content, dat ik het deze zooi doorgespoeld heb. Mijn lichaam en geest zullen me dankbaar zijn๐
Ook blijft mn benzo gebruik op een laag pitje staan, deze week niks, sporadisch een halve Mirtazapine en nu en dan, een GABA capsule. 5htp en L-tyrosine neem ik zo af en toe en overdag of 2de deel vd dag. Door de week neem ik mijn dagelijkse Rilatine.
Ik zit ook niet meer te zoeken op die rc sites, heb blijkbaar echt duidelijk uitgemaakt voor mezelf, enough is enough, trop c'est trop๐๐
Dus als ik hier nog wat kom droppen, zal het vrij brave input zijn ๐
Bon weekend ๐
Ik nam laatste maanden, echt wekelijks stims, voornamelijk 6-APB en 4-FMA en dan ook is 2 x tesamen of eerst 4F-MPH en enkele uren later giga zin in 4-FMA.
Ook al had ik eerder geen intentie om weer een stim te nemen, toch gebeurde het, steeds tijdens begin van een weekend, de drang, het niet kunnen weerstaan, de gedachte 'boeien, heb het hier toch liggen, laat ik het maar nemen'.
En indd moest ik nu hier nog 4-FMA of 6-APB liggen hebben, kans dat ik het zou innemen, zou zeer reรซel zijn, zoniet 100%. Dus ben zeer content, dat ik het deze zooi doorgespoeld heb. Mijn lichaam en geest zullen me dankbaar zijn๐
Ook blijft mn benzo gebruik op een laag pitje staan, deze week niks, sporadisch een halve Mirtazapine en nu en dan, een GABA capsule. 5htp en L-tyrosine neem ik zo af en toe en overdag of 2de deel vd dag. Door de week neem ik mijn dagelijkse Rilatine.
Ik zit ook niet meer te zoeken op die rc sites, heb blijkbaar echt duidelijk uitgemaakt voor mezelf, enough is enough, trop c'est trop๐๐
Dus als ik hier nog wat kom droppen, zal het vrij brave input zijn ๐
Bon weekend ๐