Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMensenschuw, iedereen weggeduwd, why How?

Mensenschuw, iedereen weggeduwd, why How?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nooit echt een familielens geweest, misschien in begin als kleuter, jonge tiener zeker nog wel, maar van zodra daar het moment is, dat je je eigen meningen, visies gaat vormen en delen. Ik ook, in mijn geval, me vrij snel 't buitenbeentje voelde bij familie, op school, jeugdbeweging. Ik voelde me gewoon heel vaak, op een plaats, in een wereld, dat niet als de mijne aanvoelde. En bepaalde traumatische gebeurtenissen, hebben mijn beeld totaal verbrijzeld en ben ik meer en meer overladen geweest door al die angsten. En dwaalde hier letterlijk vaker rond als nobody. En op café, feestjes, bij chiicks, compenseerde ik dat juist met de façade van grappige charmeur, de luidruchtige enthousiast en ook vaak aandacht zoekend, net als bevestiging.

En ja khebt randje vaak opgezocht, had massas peopz om me heen, elke week, of meerdere keren, waar feestje is, is bibi. Overal herkende ze me en tuurlijk mis ik dat deel. Maar zoveel mensen rondom je, stond dus ook garant voor al het gortige en slechtste in de mens dat nr boven kwam, misgunnen, jaloezie, kleineren, geweld, dreigementen, psychisch breken enz....

Dus naarmate de tijd verstreek en het einde van een relatie gevolgd werd foor een nieuwe, haha heeftt iedereen zn fckng mening en raad reeds klaar, ook de zotste werwijten en zzlfs gewoon nen dikke BAM on my face, omdat ie ook wel iets wou met haar, ooh die gast stalkte linde volop met leugens over mij en liet ons n vooral mij nver gerust, zelfs in de relaties na Linde, vond ie zichzelf zoveel beter n die ging da ook echt tegen mn lieven zeggen, zout ge ni beter nr mij komen, ma echt ne freaky creep da vonden ze v hem🤣

Ook vriendenkring, die ondertussen al ferm uitgedund was, maar had echt nog zo'n klikske, waarvan er ne gast xats, die mij n lieven v toen, vaak meevroeg voor vanalles, van festivals, kermissen en vooral veel pretparken in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland, kregen vaak korting via hem...Awel zelf hem dreef ik verder n verder v me weg. Ie bleef best lang volhouden om te vragen hoe twas en verschillende pogingen, om nog is af te spreken...maar men berichten en reacties waren aaneenschakeling van leugens...tja na jaren gaf ie het logisch ook op.

Dan had ik nog 1 iemand, Tiff, een ex, mr zo zagen we elkaar niet, omdat ex juist een negatieve bijklank heeft en wij sindsdien, als besties door tleven gingen, en die band, dat mag je gerust über close en heel intens nemen, deden echt zoveel samen, op festivals samen in tent, geil spelen met elkaar, ook eens na optreden in Nederland, na thuiskomst, douchte xe samen, en waren toen intiemer n seksueler dan laatste weken v onze relatie. Wij genoten zoveel meer van elkaar, na de breuk, dan in relatie.

Denk dat dit toch sterk ligt aan het feit, dat de kenmerken van m'n persoonlijkheidsstoornis(sen), duidelijk en in zn uiterste vormen nr boven komen tijdens een vaste relatie.

Ja Tiff heeft, en niet meer dan normaal, later nog enkele liefjes gehad, waar ik letterlijk haar nood en hulplijn was. Eerstvolgende was Maxim, opzich vet chile gast, open-minded maar ook met vreemde kronkels in zn hoofd, autisme en impulsiviteit heerste en nam wel regelmatig tot vaak allerhande drugs, (pure MDMA, LSD, wiet en K, paddo's) Zijn zelfs mé ons 3 nr ooebare sauna geweest, was dolle pret. Maar bedrog v zijn kant nzo ook hier einde, spreken over jaartj fzo

Next one en de meest complexe en heftigste afloop. Naamgenoot v mij. Waren beide al jaren goede vrienden en hij leek me echt het tikkeltje te brave type. Kwam wel uit warm gezin, waar ie nix te kort kwam Qua uiterlijk, wel de knapste met voorsprong, Scandinavische type. Zelf kwam ie uit verziekte relatie, met Issabelle die hem volledig onder de duim had en nr andere vrouwen echt smerig kon doen.
Soit, eerste moves kwamen v hem, Tiff, kon het ni meteen goed vatten, meent gij dit echt, we kennen elkaar al zolang en zou onze vriendschap ni willen verliezen. Ging war tijd over, Tiff wou ee dan ook volledig vr gaan. Alles was rozegeur en maneschijn, ze was nog nooit zo dolgelukkig geweest, dit wasm, hare ware jacob.
Zaten ondertussen ca 3maand in relatie (ergens oktober) en ik kom is bij Tiff op bezoek. Eerlijk, khad haar pak meer happy verwacht. Ten eerste wou ze meer samen zijn. Gingen op haar bed zitten en ze had letterlijk een serieus lijstje gemaakt, met punten n opmerkingen, die vb eerste 3 maand vanzelfsprekend waren, alles op vlak van liefde, romantiek, dat top liefde gevoel te ervaren door hem, dat was al ferm verwaterd. En dat een gewone vriendin genaamd Audrey, vr serieuze conflicten zorgden tussen hen. En J. stemde geregeld in met Audrey. Terwijl zij alles deed vr hem en haarzelf volledig had bloot gegeven. Ik zo van, nu al, na 3 maandjes al zoveel punten met een neerwaartse spiraal. Da's toch ni logisch dat ge nu bekan moet smeken om zaken, die eerder moeiteloos bij jullie liefdesrelatie hoorde. Ik voelde zo hard, dit loopt echt fout af en zeker omdat ze hem als haar toekomst zag.
Ondertussen ging J. gaan snowboarden, Tiff wou mee, mr njet zij J., ge kunt da ni en kga ni ganse tijd me u bezig zijn om het u te leren...ik zo van, allé jom hoe hard n gevoelloos kunt ge zijn. Zijn zus had hem nog proberen v gedachten doen veranderen zonder succes.
Uiteindelijk wast eind januari finito met de relatie. Mijn gevoel zat spijtig genoeg juist.
En hier heedt ze zothard van afgezien, waarbij ik haar 2x had gevonden met overdosis aan medicatie/pillen (morfine, seroquel, Diazepam, alcohol....) Ze was zo lam als wat dus ambu gebeld. Na maagspoeling n neurologische tests, mocht ze gewoon terug mee, ik dacht.WTF realy?!
Nog geen 2 weken later nog eens overdosis van zwaardere mix van benzo's, morfine, valium, alcohol, Tramadol en wtf ontstopper 😱 Alle hens aan dek. Nu werd er pak intensiever onderzocht, ikn haar pa zaten constant bij haar in de OK of buiten op de gang wanneer nodig. Moest daarna anderhalve week op de afdeling medi-care liggen, met constante kamercamera en intensieve opvolging. Waarna ze nr de PAAZ afdeling moest, om uit te zoeken, wat en waar de echt serieuze behandeling dan zou starten. Leuven, vond zowel de psy als Hermel goeie keuze, maar de wachttijden waren niet min, 3-4 maand moedt je toch mee rekening houden. En zo kwam UPC Duffel nr voren, waar ze binnen de week op intake mocht gaan. En zo geschiedt, 1ste dag in Duffel. De volgende dag belde Tiff me op, dat ze hier nog zotter wordt en hiertussen voelk mij normaa, da zijjn hier echt zotten, geen depri persoon mét een enorme ldvd n veel angst n verlies in vertrouwen.

Dus hupla ik Tiff gaan halen en was er volop vr haar. Deden ook terug vanalles samen.
Tot ze relatie had, ook ene da ik vant JH ken lang geleden, maart wisten nog veel van die tijd. In principe chille gast. Maar ik wist v Linde, dat vooral was om thuis weg te zijn en dat er eigenlijk geen lirfde was n sex weinig voorstelde, omdat zij nogal emotieloos was. Ze gingen ook regelmatig op café, mr telkens wast met een belleke van een oversturigev Tiff, eerste x dak te horen kreeg, da Bart ni kon stoppen met drinken en dan nen giga agressieve klootzak werd en dit gebeurde echt frequent, want fe keren dat ze belde, was echt ni alles. Ook blijkbaar 3 x flikken bij hun thuis geweest, omdat bart haar vd trap geslagen/gesmett had. Ook van destructieve relatie gesproken..,

En later was ze met Tim, maar zé ze drect tegen mij, das vooral puur praktisch, want der is echt geen affectie en liefde. Was cht meer zorgrelatie. En ik ging dan soms nr hun of zij nr hier en ook wel is geregeld dat Tiff alleen nr mij kwam.
Ik en Tiff konden op een heel diepe en emotionele manier met elkaar praten, noemden elkaars soulmate en da ik da veel dieper kan gaan dan vele zogezegde 'relaties'. Ja n onze babbels, blikken en knuffels (vooral bij verrret)die' wel een innig konde' zijn. En Tim zat daar diep mee, gij kunt oo zo'n manier met tiff praten, wat mij nooit lukt en nooit zal lukken en dan da gll soulmates zé wa gij het hoogst haalbare vind tussen 2 mensen....Da die da dan ni zag en da vr ne top ingenieur. Kging een op.nacht van bij hun te voet nr huis (15min stappen), plots kwam Tiff al roepend mé m'n rug koosnaampje louke/loulouke, kwam Tim ook nog mee, bb ze mee gewandeld, ik n tiff waren nogal emotioneel, twas ff weer pikzwart n depri, en suïcidale geddachten. Tiff pakte me heel innig vast en zé,, gij bent het belangrijkste hier voor mij kuste le nogal extreem intiem. Dan kwam Tim.dichter bij ons, sech ik sta hier ook e, denkte da da fijn is om zoiets te horen? Allé met zn 3 verder n bij afscheid nemen in mn straat, bleef Tiff me zeer innig vastpakken, knuffelen en kusjes geven. Vond da nu echt wel bepaald teken nr Tim toe, vooral puur Tiff-tim, want ik wou 1000% relatie.

En tja nu sinds Tiff's haar huidig lief, wast al moeilijker om elkaar te zien, enkel met ons 2 al helemeaal ni. En dan door ne hevige ruzie tussen hun en ander bevrend koppel, stond ik er op nen dag middenin, met gevolg al halfj niks v Tiff meer ghoord, want de keren da ik kei vriendelijk, begripvol stuurde en belde, moest ik het tijd geven ...pffff
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn het gefingeerde namen die je gebruikt in je tekst? Niet om zuur te doen, maar zoja, dan is het misschien toch beter om afkortingen te gebruiken… Wil ik eventueel wel voor je aanpassen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."