Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsB12 injecties door B12 tekort na lachgas, ervaringen?

B12 injecties door B12 tekort na lachgas, ervaringen?

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi all,

Er zijn wat posts over B12 maar helaas niet de informatie/ervaring van anderen die ik zoek..

De ellende begon met een simpele ballon...maar dat werden er steeds maar meer en meer. Inmiddels 2 maanden gestopt

Maar helaas al geruime tijd ernstige klachten ontwikkeld na dit domme gedrag van de laatste tijd..(haaruitval, dof gevoel in voeten, tintelingen, moeite met lopen, vergeetachtigheid, depressie, extreem moe) Zelf proberen te genezen door middel van het slikken van hoge doseringen B12. Zonder resultaat. Na uren en uren en uren verdiept te hebben in B12 tekort toch besloten naar de dokter te gaan. Bloedtest afgenomen waarvan ik al wist dat het een vertekend beeld zou geven gezien de supplementen die ik slik, maar toch te horen gekregen dat ik 2x per week moet gaan injecteren voor een maand lang. Daarna eens per maand

Ik lees veel verhalen dat na 10 spuiten verbetering te merken is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik krijg er in totaal 14 maar vertrek over 7 weken op vakantie en hoop echt dat het dan wat beter is.
Daarnaast ben ik bang dat het voor mij misschien al te laat is? Daarnaast ben ik benieuwd of dit een dure grap gaat worden? (waar helaas niet om te lachen valt, stomstom)

Ik hoor graag de ervaring van anderen of kom graag in contact met iemand die in dezelfde situatie zit of heeft gezeten?!

Thanks alvast, liefssss🤗

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."