Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil mensen helpen met hun problemen door samen een oplossing te vinden.

Ik wil mensen helpen met hun problemen door samen een oplossing te vinden.

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mr.SpaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi mensen, Ik weet niet of dit mag hier maar ik wil even zeggen dat ik lang problemen met drugs heb gehad/heb en ik heb door gebruik van LSD en een beste vriend waarmee ik 24/7 mee ben een betere zicht gekregen van hoe alles in elkaar zit en hoe je eigenlijk je eigen toekomst en blijheid beslist. Het klinkt tuurlijk makkelijk maar dat is het nooit. Ik probeer nu meer me ouders trots te maken door beetje geld te verdienen zodat ik niet meer zo veel geld aan hun hoef te vragen. Als je wilt steunen of steun nodig hebt welkom ik jou op mijn eerste Fiverr profiel. Ik zal de link onderaan zetten voor mensen die er echt iets mee willen doen. Als je geen geld hebt en toch zin om een diepe gesprek te voeren kan je altijd reageren op deze.

Dankjewel voor het lezen

Ik ben trouwens 17


*Modknip*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.Space zei:
Hoi mensen, Ik weet niet of dit mag hier maar ik wil even zeggen dat ik lang problemen met drugs heb gehad/heb en ik heb door gebruik van LSD en een beste vriend waarmee ik 24/7 mee ben een betere zicht gekregen van hoe alles in elkaar zit en hoe je eigenlijk je eigen toekomst en blijheid beslist. Het klinkt tuurlijk makkelijk maar dat is het nooit. Ik probeer nu meer me ouders trots te maken door beetje geld te verdienen zodat ik niet meer zo veel geld aan hun hoef te vragen. Als je wilt steunen of steun nodig hebt welkom ik jou op mijn eerste Fiverr profiel. Ik zal de link onderaan zetten voor mensen die er echt iets mee willen doen. Als je geen geld hebt en toch zin om een diepe gesprek te voeren kan je altijd reageren op deze.

Dankjewel voor het lezen

Ik ben trouwens 17


*Modknip*
Klik om te vergroten...
Hoi Mr.Space,

Zoals je in de forumregels kunt lezen is reclame maken niet toegestaan. Ik heb je link daarom verwijderd. Daarnaast een persoonlijke noot: je op je 17e op een wildvreemd forum aanbieden aan wildvreemde mensen met op je gelinkte site de vermelding 'I'll do anything to put a smile on your face ' met een daaraan gelinkt bedrag lijkt mij... nogal tricky en vragen om het aantrekken van mensen die heel veel meer kapot kunnen maken dan je denkt.

Als je je ouders trots wil maken en je eigen geld wil verdienen: ga de stad/het dorp in en kies een van de vele plekken uit waar ze personeel zoeken. Lijkt me een stuk veiliger, verdient waarschijnlijk ook beter en het opdoen van die werkervaring is ook nog eens goed voor je toekomst.

Tot slot: de forumregels zijn op één punt sterk verouderd en dat is de leeftijdsgrens. De tekst in de regels kunnen wij als moderators niet aanpassen, maar we hebben er wel voor gekozen om een minimumleeftijd van 18 jaar te hanteren. Je krijgt daarom later vandaag een ban, je bent welkom terug te komen als je meerderjarig bent.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lol
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wtf. :tearsofjoy:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bijzonder verhaal, zou bijna denken dat....maarja ik heb ook een zieke geest. 😈
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
niet-geschoten-is-altijd-mis.jpg
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."