Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjeneverkraampjes in belgië (i.v.m. kerstmarkt)

jeneverkraampjes in belgië (i.v.m. kerstmarkt)

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#1
vertel hoeveel jullie er naar binnen werken voor zo'n kraampje en zo ja/nee ad fundum?

ik had er gisteren 20 bananejenever op allemaal ad fundum

:beer: leve de kerstmarkt
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik drink aan het kraampje van mijn grote sterke neef in antwerpen alleen maar cola en sapjes..

Jenever is niet m'n ding. :rolleyes:
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En meestal betaal jet tot €2 per jenevertje!
20*2=40 jawel! Leuke tijd heb je dan gehad :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nirvana_646 zei:
En meestal betaal jet tot €2 per jenevertje!
20*2=40 jawel! Leuke tijd heb je dan gehad :wink:
Klik om te vergroten...

het gaat om de gezelligheid.
gisteren 70 € er tegen aan gedronken
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#5
barry zei:
Nirvana_646 zei:
En meestal betaal jet tot €2 per jenevertje!
20*2=40 jawel! Leuke tijd heb je dan gehad :wink:
Klik om te vergroten...

het gaat om de gezelligheid.
gisteren 70 € er tegen aan gedronken
Klik om te vergroten...
En mijn wietverslaving lijkt al duur ! :mrgreen: 70 euro rook ik nooit op een dag op, gebeurd gewoon niet ook al zou ik het willen. :stoned:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
BelgonX zei:
barry zei:
Nirvana_646 zei:
En meestal betaal jet tot €2 per jenevertje!
20*2=40 jawel! Leuke tijd heb je dan gehad :wink:
Klik om te vergroten...

het gaat om de gezelligheid.
gisteren 70 € er tegen aan gedronken
Klik om te vergroten...
En mijn wietverslaving lijkt al duur ! :mrgreen: 70 euro rook ik nooit op een dag op, gebeurd gewoon niet ook al zou ik het willen. :stoned:
Klik om te vergroten...

njah ik normaal ook niet hoor :grin: maar jah 2€ voor een jenevertje en je staat er een hele dag
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eckster C zei:
vertel hoeveel jullie er naar binnen werken voor zo'n kraampje en zo ja/nee ad fundum?

ik had er gisteren 20 bananejenever op allemaal ad fundum

:beer: leve de kerstmarkt
Klik om te vergroten...

ik maar 5. en dat vind ik niet erg
voor 10 shotjes koop je een volledig fles
daarom dat ik liever met maten thuis drink , het is even gezellig
en je krijgt meer voor hetzelfde geld
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe inderdaad gaat gewoon om de gezelligheid

Jeneverkraampjes zijn cool :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."