Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets in drinken gestopt?

Iets in drinken gestopt?

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PimkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had afgelopen weekend iets heel vervelends. We zaten met een stel vrienden gezellig biertjes te drinken. Ik weet alles tot het biertje rond 00.30. Toen werd ik wakker in een onbekende huiskamer 12.00. Ik was alles kwijt van 00.30-12.00. Bleek na wat rondkijken bij een vriend te zijn. Ik wist niks meer 0,0 tot het laatste biertje om 00.30. Wat later kwam een goeie vriend beneden. Vijf vrienden hadden me in de stad aangetroffen buiten en zat op een steen. Ik zakte in en lag op de grond. Ik scheen niks meer te kunnen. Niet praten, niet lopen. Ze hebben me met 4 man naar het dichtsbijzijnde huis gebracht en mij daar in de gaten gehouden. Normaal drink ik nooit echt teveel. Had bijna geen geld mee en iedereen vroeg zich af hoe ik er zo aan was gekomen. Toen ik 's middags wakker was geworden had ik geen dorst en hoofdpijn. Was alleen wat misselijk en mijn maag voelde niet zo stabiel. Iets wat ik meestal wel heb als ik een keer wat teveel drink.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
aangezien je dus niet zoveel geld bij je had, om je zo laveloos te drinken. En omdat je geen kater had de volgende middag denk ik dat dit niet alleen uit alcohol voort komt. misschien wel alcohol in combinatie met iets anders (iemand iets in je glas gegooid?)
of misschien heeft het een medische oorzaak? als je je verder goedvoeld dan zou ik het houden op dat iemand iets in je glas heeft gegooid. mocht het nog eens voorkomen dan raad ik je echt aan dit hele verhaal aan je huisarts voor te leggen, want dan vrees ik toch echt voor een medische oorzaak. maar beste zou misschien zijn om het direct al bij de huisarts neer te leggen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."