Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIntroductie en een snelle vraag

Introductie en een snelle vraag

1 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WeetGeenNaamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, Ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb al een paar topics bekeken en het leek me hier gezellig. Ik heb ook gezien dat mensen die een vraag hebben vaak goed en volledig antwoord krijgen. Ik heb ook een vraag namelijk: Ik ben laatst naar café de fiets in Nijmegen geweest. Het was een geslaagd avond waarbij ik verschillende shotjes heb gedronken. De namen waren Barbie, Ken en Appeltaart. Barbie was roze en werd met ijs geserveerd het was lekker zoet. Ken was blauw, werd ook met ijs geserveerd en was naar mijn mening het lekkerst. Appeltaart smaakte naar appeltaart (verrassend he?) en werd geserveerd met slagroom erop. Mijn vraag hier bij is of iemand deze drankjes ook kent en het recept voor deze drankjes kent zodat ik ze zelf kan maken.
Bij voorbaat dank
WeetGeenNaam
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kijk hier eens op,
http://www.drinksmixer.com/cat/3/

of tik gewoon in google in; Shotje barbie receptuur of een dergelijke zoekopdracht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."