#1
Hoi, Ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb al een paar topics bekeken en het leek me hier gezellig. Ik heb ook gezien dat mensen die een vraag hebben vaak goed en volledig antwoord krijgen. Ik heb ook een vraag namelijk: Ik ben laatst naar café de fiets in Nijmegen geweest. Het was een geslaagd avond waarbij ik verschillende shotjes heb gedronken. De namen waren Barbie, Ken en Appeltaart. Barbie was roze en werd met ijs geserveerd het was lekker zoet. Ken was blauw, werd ook met ijs geserveerd en was naar mijn mening het lekkerst. Appeltaart smaakte naar appeltaart (verrassend he?) en werd geserveerd met slagroom erop. Mijn vraag hier bij is of iemand deze drankjes ook kent en het recept voor deze drankjes kent zodat ik ze zelf kan maken.
Bij voorbaat dank
WeetGeenNaam
Bij voorbaat dank
WeetGeenNaam