#1
hoi, ik heb geen zelfcontrole vaak als ik zat ben en ga "overboord" (kan temaken hebben met de benzo's die ik neem om te kunnen slapen).
nu, dit duurt al lang, maar sinds ik in een depressieve periode zit merk ik dat het drinken naar zelfdestructie en is de controle vaker weg.
ik zou graag mn drankgebruik onder controle krijgen door zelf het te willen/doen/bewijzen aan m'n vrienden, cognitieve gedragstherapie en medicatie.
nu, ik zeg dit aan de huisarts ... een soort van biecht. dat ik overboord vaak ga (met soms pijnlijke gevolgen). hij kent me al sinds kind. hij wimpelt het af.
hij zegt ook dat medicatie niet helpt. toch zou ik iets willen proberen dat het genotsgevoel wegneemt. medicatie dat je doet braken ga ik allesinds niet nemen, op een dag dat ik ga feesten neem ik het gewoon niet, ik ken mezelf.
zelfcontrole o.a. met behulp van medicatie zou helpen.
iemand?
kudzu heb ik al geprobeerd, een natuurlijk middel. maar merk er niks van...
nota: ik drink niet elke dag, meestal als er een optreden is, of verjaardagsfeestje ofzo... m'n drankverslaving is meer iets mentaal..
nu, dit duurt al lang, maar sinds ik in een depressieve periode zit merk ik dat het drinken naar zelfdestructie en is de controle vaker weg.
ik zou graag mn drankgebruik onder controle krijgen door zelf het te willen/doen/bewijzen aan m'n vrienden, cognitieve gedragstherapie en medicatie.
nu, ik zeg dit aan de huisarts ... een soort van biecht. dat ik overboord vaak ga (met soms pijnlijke gevolgen). hij kent me al sinds kind. hij wimpelt het af.
hij zegt ook dat medicatie niet helpt. toch zou ik iets willen proberen dat het genotsgevoel wegneemt. medicatie dat je doet braken ga ik allesinds niet nemen, op een dag dat ik ga feesten neem ik het gewoon niet, ik ken mezelf.
zelfcontrole o.a. met behulp van medicatie zou helpen.
iemand?
kudzu heb ik al geprobeerd, een natuurlijk middel. maar merk er niks van...
nota: ik drink niet elke dag, meestal als er een optreden is, of verjaardagsfeestje ofzo... m'n drankverslaving is meer iets mentaal..