Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVliegtuig

Vliegtuig

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
Geneesmiddel zei:
Waarschijnlijk heb je dan onbewust wel gevlogen met RR-motoren, want die krengen zitten in veel Boeings en Airbusjes.

Maar ik doe graag met u mee hoor. Ooit weleens Archer gezien? Lekker wat pakken in het vliegtuig naar een onbewoond eiland. Ik doe mee.
Klik om te vergroten...
Jij mag je zeggen hoor. Verder heb ik geen idee wat je zegt hahaha. Maar onbewoond eiland, wanneer gaan we?
M
Mevrouw PløpLid
Geneesmiddel zei:
Verslaving is een bitch. Sommige moderators ook.

@Indiaan Deze vraag gaat tegen de forumregels in dus zou hem even aanpassen
Klik om te vergroten...
Ik ben hartstikke lief!

Indiaan zei:
Hai,

Iemand hier vroeg hoe ze een zakje 3mmc kan meenemen naar het buitenland over lucht. Ik vroeg het mij ook af, iemand ideetjes?

Groetjes
Klik om te vergroten...
De forumregels staan megagroot bovenin je beeld. Lees ze even goed door, want een volgende overtreding van regel 1 is een permanente ban. Voor deze keer krijg je van deze bitch een officiële waarschuwing.
G
GeneesmiddelLid
HappyMind zei:
Jij mag je zeggen hoor. Verder heb ik geen idee wat je zegt hahaha. Maar onbewoond eiland, wanneer gaan we?
Klik om te vergroten...
Komende winter ben ik van plan naar Java te reizen dus daar zijn vast genoeg eilanden in de buurt. Ik maak er wel eentje 'onbewoond', kilo's genotsmiddelen zullen daar zijn en jij bent uitgenodigd
M
Mevrouw PløpLid
Ohja en ik sluit dus wel dit topic, want tips over smokkelen zijn niet toegestaan.
C
CowboysandindianenLid
Hai,

Iemand hier vroeg hoe ze een zakje 3mmc kan meenemen naar het buitenland over lucht. Ik vroeg het mij ook af, iemand ideetjes?

Groetjes
H
HappyMindLid
Bij de motoren hebben ze altijd wel wat ruimte over. Ducktape mee en plakken maar!

Nee zonder geintjes, hier kan niemand je tips geven om drugs ergens anders heen te smokkelen. Jammerrrrr
G
GeneesmiddelLid

@Indiaan Deze vraag gaat tegen de forumregels in dus zou hem even aanpassen
Z
ZanzaLid
Geneesmiddel zei:
Klik om te vergroten...
Jij durft. Boefje
G
GeneesmiddelLid
HappyMind zei:
Bij de motoren hebben ze altijd wel wat ruimte over. Ducktape mee en plakken maar!
Klik om te vergroten...
Als we dan z'n dikke Rolls-Royce Straalmotor pakken. Jij aan de ene kant met je zakje ik aan de andere kant met me neus, soort hotrail?
H
HappyMindLid
Geneesmiddel zei:
Als we dan z'n dikke Rolls-Royce Straalmotor pakken. Jij aan de ene kant met je zakje ik aan de andere kant met me neus, soort hotrail?
Klik om te vergroten...
Als je vliegt met een Rolls-Royce straalmotor hebben we ook genoeg geld voor onze eigen piloot en stewardess en nemen we onderweg een nakkie voor de sfeer. Ha!
G
GeneesmiddelLid
Zanza zei:
Jij durft. Boefje
Klik om te vergroten...
Nu pas besef ik mij wat voor aanstootgevende inhoud ik eigenlijk daarnet heb neergetypt. Dankjewel voor de wake-up call. Nee eerlijk is eerlijk. @mods Ik waardeer jullie werk en jullie snappen wel welke richting die ging toch? Toch?
G
GeneesmiddelLid
Vliegtuig
Z
ZanzaLid
Geneesmiddel zei:
Nu pas besef ik mij wat voor aanstootgevende inhoud ik eigenlijk daarnet heb neergetypt. Dankjewel voor de wake-up call. Nee eerlijk is eerlijk. @mods Ik waardeer jullie werk en jullie snappen wel welke richting die ging toch? Toch?
Klik om te vergroten...
Ik hoop richting ibiza ofzo. Met die 3mmc en rollsroyce motoren
G
GeneesmiddelLid
HappyMind zei:
Als je vliegt met een Rolls-Royce straalmotor hebben we ook genoeg geld voor onze eigen piloot en stewardess en nemen we onderweg een nakkie voor de sfeer. Ha!
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk heb je dan onbewust wel gevlogen met RR-motoren, want die krengen zitten in veel Boeings en Airbusjes.

Maar ik doe graag met u mee hoor. Ooit weleens Archer gezien? Lekker wat pakken in het vliegtuig naar een onbewoond eiland. Ik doe mee.
G
GeneesmiddelLid
Nee, Mega Mindy
Z
ZanzaLid
Geneesmiddel is ook aan he

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."