Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSluipschutter VS krijgt zes keer levenslang

Sluipschutter VS krijgt zes keer levenslang

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serves 'm right.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sluipschutter VS krijgt zes keer levenslang

Uitgegeven: 1 juni 2006 17:49
Laatst gewijzigd: 1 juni 2006 18:52
ROCKVILLE - De Amerikaanse sluipschutter John Allen Muhammad is donderdag door een jury in de staat Maryland tot zes keer levenslang veroordeeld voor een reeks moorden in 2002. Dat hebben Amerikaanse media en de Britse omroep BBC donderdag gemeld. In de staat Virginia heeft Muhammad al de doodstraf gekregen voor één moord.


Muhammad schoot in oktober 2002 samen met de jeugdige Lee Boyd Malvo in hoofdstad Washington DC en in de staten Virginia en Maryland willekeurig tien mensen dood. De jury in Maryland veroordeelde Muhammad voor zes van de tien moorden. De 45-jarige Muhammad luisterde met gebogen hoofd toen het vonnis tegen hem werd uitgesproken.


De 21-jarige Malvo trad vorige week op als getuige voor de aanklagers in het proces tegen zijn gewezen mentor. Volgens Malvo had Muhammad tot doel het gebied rond Washington te terroriseren. Hij wilde een maand lang elke dag zes mensen doodschieten voordat hij zou overgaan tot nog meer geweld met explosieven.

Malvo, in Virginia tot levenslang veroordeeld, heeft in Maryland schuld bekend als onderdeel van een deal met de aanklagers.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sick society makes sick minds...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind dat ze "Het met een wapen, bedoeld om mensen op lange afstand ongemerkt af te schieten, willekeurige mensen op lange afstand afschieten" gewoon moeten legaliseren in de VS...

Af en toe kan ik me bij dit soort gevallen ook wel een beetje voorstellen dat je in een samenleving waar mensen echt als koeien achter elkaar aanlopen en een beetje in het wilde weg loeien, zo ver komt dat je denkt van: Who cares! the street is my fucking hunting ground...

Of niet dan?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of niet dan? Is dat nieuw? Hier is het: Of niet/ Niet dan. Jij maakt er al een hele zin van.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
^waar heb jij het nou weer over?
nogal vage post als je het mij vraagt , of niet dan?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
whaha,

Ik zeg altijd "of niet dan"

Weet niet echt taalkunig te verklaren waarom.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
zieke mensen bestaan er toch... :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."