Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops blijven in centrum Maastricht.

Coffeeshops blijven in centrum Maastricht.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Coffeeshops blijven in centrum Maastricht
do 01/06/06 - De coffeeshops blijven voorlopig in het centrum van Maastricht. Dat heeft de Nederlandse minister van Justitie Piet Hein Donner vanavond gezegd na overleg met minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael (VLD).

De burgemeester van Maastricht, Gerd Leers, wil enkele coffeeshops verplaatsen naar de grens met België om het stadscentrum te ontlasten. De mensen die er cannabis komen kopen, zorgen voor veel overlast.

België en Nederland zijn overeengekomen dat de shops voorlopig nog niet verplaatst worden. Eerst moet er een gezamenlijk overleg komen tussen alle betrokken burgemeesters en de gerechtelijke overheden van de twee landen.

Zij moeten bespreken hoe de overlast van drugstoeristen in Maastricht best kan worden aangepakt.

bron: VRTNieuws.net

Ik hoop wel echt dat ze een paar shops of nieuwe gaan maken tegen de belgische grens of nog beter, ergens in belgië tegen de nederlandse grens .. Daarna hoop ik ook nog dat er dan geen geklooi meer gaat zijn met de belgische flikken :rolleyes:

Ik kan dit alleen maar toejuichen
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#2
je leest precies je eigen tekst niet als je zegt dat je het toejuicht,

groet,
iemand die ook op tng forum zit :tongueout:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
jammer, die coffeeshops mogen wel dichter naar hier komen dan moeten wij niet altijd naar daar
tng?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
qlo zei:
je leest precies je eigen tekst niet als je zegt dat je het toejuicht,

groet,
iemand die ook op tng forum zit :tongueout:
Klik om te vergroten...
Awel, kwas die dag wss stoned, ma soit, als ik het goed begrijp doen ze het toch voorlopig ff neit? Ze moeten toch nog eerst een overeenkomst doen met de gemeenten enal, niet?

Nee, maar ik hoop echt dat ze naar hier verhuizen :tongueout: ofwel snap ik de boel nog altijd niet!

Wie zijde gij op TNG?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mr.jiho zei:
jammer, die coffeeshops mogen wel dichter naar hier komen dan moeten wij niet altijd naar daar
tng?
Klik om te vergroten...
Een ander forum, telenet games :wink:
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#6
m'n nick daar zeg ik nie :tongueout:
en je tekst zegt dat de plannen om coffeeshops dichter bij de grens te brengen (wat jij graag wilt) voorlopig opgedoekt zijn.. :confused:

wat valt daar dan aan toe te juiche, was toch beter geweest moesten ze gewoon zijn doorgegaan :confused:

edit: spliffsnatcher lijkt me ook één van tng :unsure:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#7
legalize it Belgium!!! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."