ik vond het er wel vet uitzien....
was hier schuintegenover.
#2
Ter Apel - Omstreeks half 11 vrijdagavond werd er brand gemeld aan de
Hoofdstraat in Ter Apel. De brandweer van Ter Apel en Stadskanaal werden
opgeroepen om het vuur te bestrijden. Tien minuten na de melding werd de
brand opgeschaald naar middelbrand. Het betrof een oude pand wat eerder een
Apotheek in was gevestigd. Dit pand was eerder al gekraakt en stond ook op
de lijst om gesloopt te worden. De brandweer is tot zaterdagmorgen vroeg bezig
geweest met het nablussen van de brand. Hoe de brand is ontstaan is niet
bekend. Men sluit brandstichting niet uit. Er zal onderzoek gedaan worden
naar de oorzaak van de brand. Zaterdagmorgen om tien over acht werd de
brandweer van Ter Apel weer gevraagd om na te blussen.