Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsā€˜Libanese wiet was de beste’

ā€˜Libanese wiet was de beste’

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gepubliceerd op donderdag 19 oktober 2006


Tot de zomer van 2000 kwam een groot deel van de rookwaar uit Libanon. Het Israƫlische leger hield, sinds het begin van de jaren tachtig, het zuiden van dat land bezet. En het is geen geheim dat de Hezbollah-beweging, als lucratieve nevenactiviteit, zich in die regionen had toegelegd op het verbouwen van narcotica.

M., die we op het feestje in Jeruzalem tegenkomen, vertelt dat Israƫlische soldaten jarenlang ongehinderd met tassenvol grass de grens overstaken. Libanese wiet, zegt hij dromerig, 'was de beste.' Zes jaar geleden trok het Israƫlische leger zich terug uit Zuid-Libanon. De poort ging dicht, de grens werd afgesloten. Hezbollah echter, ging door met verbouwen. Drugs, zij het in minimale hoeveelheden, bleven Israƫl binnenkomen.
Klik om te vergroten...



Bron:http://www.planet.nl/planet/show/id=420508/contentid=768866/sc=8350e1

Nou doe mij dan tog maar Nederwiet :rolleyes:
Wat vinden jullie er van?
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou het eerst moeten roken, ben wel benieuwd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."