#1
wo 29 aug 2007,
MANILLA - De wereldwijde handel in illegale drugs groeit niet meer. Dat is voor het eerst sinds het midden van de 19e eeuw, aldus een hoge functionaris van het VN-bureau belast met de bestrijding van drugs en criminaliteit (Unodc) woensdag.
Wel nemen het gebruik en de productie van sommige drugs nog snel toe, zei Akira Fujino, de vertegenwoordiger van de Unodc in Oost-Azië. Vooral de productie van opium in Afghanistan en het gebruik van methamfetamine in Oost-Azië nemen onrustbarend snel toe.
„Het is voor het eerst in de geschiedenis dat wij deze trend zien”, zei Fujino op een persconferentie in Manilla. „Sinds de opiumoorlogen in de 19e eeuw was er een gestage toename van het drugsprobleem. Maar het betekent nog niet dat het probleem is geklaard.”
Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/6984 ... _niet.html
----------------------------
Volgens mij is 't bullshit en gebruiken steeds meer mensen drugs als ik zo in mijn omgeving kijk.
MANILLA - De wereldwijde handel in illegale drugs groeit niet meer. Dat is voor het eerst sinds het midden van de 19e eeuw, aldus een hoge functionaris van het VN-bureau belast met de bestrijding van drugs en criminaliteit (Unodc) woensdag.
Wel nemen het gebruik en de productie van sommige drugs nog snel toe, zei Akira Fujino, de vertegenwoordiger van de Unodc in Oost-Azië. Vooral de productie van opium in Afghanistan en het gebruik van methamfetamine in Oost-Azië nemen onrustbarend snel toe.
„Het is voor het eerst in de geschiedenis dat wij deze trend zien”, zei Fujino op een persconferentie in Manilla. „Sinds de opiumoorlogen in de 19e eeuw was er een gestage toename van het drugsprobleem. Maar het betekent nog niet dat het probleem is geklaard.”
Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/6984 ... _niet.html
----------------------------
Volgens mij is 't bullshit en gebruiken steeds meer mensen drugs als ik zo in mijn omgeving kijk.
Zijn de meeste mensen in de westerse wereld erachter dat meth en opiaten gewoon ECHT gore rommel is, gaan ze daar beginnen!