Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie Mept Gitarist..

Politie Mept Gitarist..

15 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
.
.+.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ok de politie mag niet slaan maar hij verdiende die klap behoorlijk erg wat een kutventje
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer dat die gitarist niet wat harder geslagen is. Misselijke stinkzwerver.. kapotmeppen die randmongool.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.dumpert.nl/mediabase/37717/acbd41cf/politie_mept_gitarist.html

Tja..
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
lame, eerst mensen gaan beledigen en uitdagen en dan geschokt zijn als ze reageren

met zulke mensen heb ik geen medelijden...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind dit inderdaad ook maar een beetje zozo.

Het is inderdaad niet de bedoeling dat een agent iemand slaat, zeker wanneer ze alleen worden uitgescholden horen ze gewoon rustig te blijven.

Dit filmpje laat een kinderachtige actie zien van zowel de gitarist als de politieagent.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.2reflect.nl/roosvanleary.htm :wink:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee er zitte er wat bij van die machtbeluste mensen maar die kerol zou zijn dag wel niet hebben
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
de politie doet het ook niet altijd volgens het boekje hoor!!
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#9
mensjes hier op het forum zijn ook niet veel meer dan junks/zwervers :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
cobhc zei:
mensjes hier op het forum zijn ook niet veel meer dan junks/zwervers :wink:
Klik om te vergroten...


:openmouth: :openmouth: :openmouth:

Je vergeet de domme crackhoeren!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jammer dat die agent een klap moest uitdelen. Zo heeft dat rotjoch zijn doel berijkt namelijk een reactie uitlokken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
cobhc zei:
mensjes hier op het forum zijn ook niet veel meer dan junks/zwervers :wink:
Klik om te vergroten...


:openmouth: :openmouth: :openmouth:

Je vergeet de domme crackhoeren!
Klik om te vergroten...
Saivy zei:
Met mn crackdealer begon ik meer een meer goed op te schieten, dus we begonnen uiteindelijk een relatie, wat erg moeilijk werd,
ik kreeg geen drugs meer zonder dat ik hem oraal bevredigde, of 1 van zn vrienden.
Klik om te vergroten...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat bedoelde ik ja. :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
cobhc zei:
mensjes hier op het forum zijn ook niet veel meer dan junks/zwervers :wink:
Klik om te vergroten...
Ja we liggen met ze alle in de goot met een laptop inclusief draadloos internet :beer:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee dat ben jij alleen nick :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
cobhc zei:
mensjes hier op het forum zijn ook niet veel meer dan junks/zwervers :wink:
Klik om te vergroten...
Ja we liggen met ze alle in de goot met een laptop inclusief draadloos internet :beer:
Klik om te vergroten...

we klimmen er nog wel uit, als onze aandelen en ineternetbedrijfjes mee zitten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."