Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeraar geschorst omdat hij schildert met zijn achterste

Leraar geschorst omdat hij schildert met zijn achterste

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
(Bron: RaarMaarWaar.nl)

Een Amerikaanse leraar staat minstens een maand op non-actief. Deze keer niet omdat hij geflirt heeft met een van zijn studentes, maar omdat hij een 'onzedelijke' hobby heeft: schilderen met zijn achterste. Stephen Murmer laat zijn kunstjes zelfs bewonderen op internet, een stap te ver voor de ouderwetse schooldirectie. In de bewuste video nestelt hij zich met zijn kont in de verf en laat hij afdrukken achter op een stuk doek. De schilderijen, die meestal bloemen en vlinders moeten voorstellen, leveren de excentriekeling tussen de 375 en 670 euro op. Om bekendheid is het hem niet te doen, want Stephen gebruikt tijdens zijn kunstzinnige voorstellingen een pseudoniem en plakt zelfs een valse snor en bril op. Directeur Kent Willis betreurde de pijnlijke beslissing die hij moest nemen. Hij noemde Murmer een zeer gerespecteerde en verantwoordelijke leerkracht die zijn job doet, maar dit gedrag kan volgens hem niet door de beugel. Door hem een tijdelijke schorsing op te leggen, wil hij een voorbeeld stellen voor zijn studenten.
-
-spaceman-Lid
Marla Singer zei:
Door hem een tijdelijke schorsing op te leggen, wil hij een voorbeeld stellen voor zijn studenten.
Klik om te vergroten...

Jongens! het is niet okay om te schilderen met je kont en er geld mee te verdienen... Laat dat een les voor jullie zijn!

rare jongens die amerikanen... :rolleyes:
n
netiLid
http://www.youtube.com/watch?v=sMMdh2dBLjw

A word of warning: this story contains partial nudity and may not be suitable for all viewers

niet handig van de leraar om het online te zetten,daar geef ik de school gelijk in...
W
Wile-E-PeyoteLid
Lol, dus als je thuis met je pim0l speelt, of deze in de verf stopt en er mee gaat tekenen, dan kan je worden geschorst, als je de schilderijen gaat verkopen???

:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
Enesteene zei:
http://www.youtube.com/watch?v=sMMdh2dBLjw

A word of warning: this story contains partial nudity and may not be suitable for all viewers

niet handig van de leraar om het online te zetten,daar geef ik de school gelijk in...
Klik om te vergroten...

de orginele video.. lol

http://www.youtube.com/watch?v=YXIL1VlVjD4
M
Miss KittinLid
Enesteene, je bent weer goed bezig! :wave:
n
netiLid
ik kan ALLES vinden op internet :-P

limburgers :mrgreen:

Alles kump weer good

Jao alles kump weer good

Zit ’t sôms gèt taege

Verlees dan neet de mood

Alles kump weer good

Jao alles kump weer good

Höbbe ze de fits geklauwd

Gaon veer gewoon tevoot

Ins in ’t jaor sjteit biej oos, de kirmes op ’t plein

Veer ginge mit oos alle dreen veer veulde oos weer klein

Veer ginge in ’t reuzeraad dao hèj veer zwanne sjpas

Mèh wie veer baove kaome, hing dat deink dao oere vas

Alles kump weer good

Jao alles kump weer good

Zit ’t sôms gèt taege

Verlees dan neet de mood

Alles kump weer good

Jao alles kump weer good

Gaon veer gewoon tevoot

Later ginge veer op sjtap in ’t cafeeke op ’t plein

Toen zaog ich ein swan maedje dao sjtaon, verseerde häör metein

Wie ich häör toen pwènne wou, waor häör sjtöm jhèl zjwaor

Toen hèj ich in de gate dat ’t eine manskael waor

Alles kump weer good

Jao alles kump weer good

Zit ’t sôms gèt taege

Verlees dan neet de mood

Alles kump weer good

Jao alles kump weer good

Gaon veer gewoon tevoot

Geit ’t neet zwa wiet geer wilt

Weit wat geer dan doot

Deink dan biej uch eige

Alles kump weer good
Klik om te vergroten...
S
SolidiusLid
"16-12-06" :rolleyes:

Marla Singer, ik weet niet wat je onder actualiteit of nieuws verstaat, maar dit artikel is ver over de datum. Ik zal het topic voor deze keer laten staan, maar zou het bijzonder op prijs stellen als je er de volgende keer op zou willen letten. Straks krijgen we hier nog topics als; "EERSTE MENSCH LAND OP DE MAAN" of "ELVIS PRESLEY OVERLEDEN" :mrgreen:
M
Miss KittinLid
Solidius zei:
"16-12-06" :rolleyes:

Marla Singer, ik weet niet wat je onder actualiteit of nieuws verstaat, maar dit artikel is ver over de datum. Ik zal het topic voor deze keer laten staan, maar zou het bijzonder op prijs stellen als je er de volgende keer op zou willen letten. Straks krijgen we hier nog topics als; "EERSTE MENSCH LAND OP DE MAAN" of "ELVIS PRESLEY OVERLEDEN" :mrgreen:
Klik om te vergroten...

LOL :mrgreen: Sorry, dat was me echt helemaal niet opgevallen! Stond ook geen datum bij toen ik het op RaarMaarWaar vond (of misschien keek ik een beetje scheel...).
y
yellowmoonLid
grappig en maar wel een originele manier

ik dacht aan de titel dat ie een kwast in zijn reet stak en zo tekeningen kon maken :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."