Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums05/04 Ontploffing in Durbuy na snuiven van aanstekergas

05/04 Ontploffing in Durbuy na snuiven van aanstekergas

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#1
In Durbuy zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag vijf jongeren verbrand geraakt bij een ontploffing die zich voordeed terwijl ze aanstekergas snoven.


Volgens de burgemeester van Durbuy, Philippe Bontemps, werd in de kamer van een van de jongeren een twintigtal aanstekervullingen gevonden. In een asbak lagen ook sigarettenpeuken. Mogelijk werd de ontploffing veroorzaakt door het aansteken van een sigaret.

De jongeren, van 13 tot 17 jaar oud, raakten door de ontploffing verbrand in hun aangezicht en borststreek. Een jongen en een meisje werden overgebracht naar het brandwondencentrum van Neder-over-Heembeek. De anderen liggen in een Luiks ziekenhuis.

Volgens het parket van Marche-en-Famenne verkeert geen van de gewonden in levensgevaar, maar zullen de brandwonden wel fysieke sporen nalaten.

Enkele dagen geleden hadden gemeentearbeiders al een grote hoeveelheid aanstekervullingen gevonden in een wijk in de buurt van waar de ontploffing plaatsvond. De politie was toen een onderzoek gestart.
Klik om te vergroten...

Retards :hearteyes:

Bron: http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/def ... DE97F811E1 (Gazet van Antwerpen)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja lachen joh, nu hebben ze brandwonden in hun gezicht en worden ze overal nagestaard. Maarja.. retards zijn het wel.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
tja...

wedden dat dit nu ineens de volgende drugshype wordt!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij belgisch kleinste stad van de kaart :openmouth:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
Adrenochroom zei:
tja...

wedden dat dit nu ineens de volgende drugshype wordt!
Klik om te vergroten...
dat hangt af van hoe onmogelijk de overheid normale veilige drugs maakt.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
pipoxyz zei:
Adrenochroom zei:
tja...

wedden dat dit nu ineens de volgende drugshype wordt!
Klik om te vergroten...
dat hangt af van hoe onmogelijk de overheid normale veilige drugs maakt.
Klik om te vergroten...

Tsja LSD werkt nou eenmaal niet zo goed als aanstekervloeistof, misschien moeten ze dat is wat brandbaarder maken ofzo?
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hans zei:
Ja lachen joh, nu hebben ze brandwonden in hun gezicht en worden ze overal nagestaard. Maarja.. retards zijn het wel.
Klik om te vergroten...

Idd lachen joh! Wie is er nu ook zo stom om AANSTEKERGAS te gaan inhalen terwijl je lekker een peukje rookt.. :mrgreen: No mercy for them losers :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."