#1
gepakt worden met drugs op een feest is gewoon dom ![:grin:]()
toegegeven, de opkomst was zo'n 9 x meer‘Er is overleg geweest...en daar is het risico van ingrijpen in een massa van 90.000 mensen die een ‘good time’ hadden afgewogen tegen het handhaven van de wet. En daar is toen gezegd: “OK laat maar gaan”. Het is afgehekt, het is besloten, het is een veel te groot risico als je daarin zou gaan.’ Maar er wordt wel besloten een oogje in het zeil te houden door agenten in burger rond te laten lopen.
...dus de mate van conditionering maakt het ok?SperSIZEboon zei:gaap, dit soort dingen gebeuren al jaren bij feesten..
iedereen wordt ff lekker bang gemaakt van te voren
Pillenslikkende en cokesnuivende partygangers die aanstaande zaterdag willen feesten op de trancemuziek van dj Armin van Buuren in de Utrechtse Jaarbeurs, moeten goed op hun tellen passen. De politie zal namelijk streng controleren en het Openbaar Ministerie zal ter plekke snelrecht toepassen.
Wie meer dan één pil bij zich heeft, wordt ter plekke veroordeeld. De boete kan maximaal 2.600 euro bedragen en een taakstraf 120 uur.
De politie zal dealers en grootverbruikers naar een aparte ruimte brengen, waar meteen een vonnis wordt geveld. Accepteer je de straf niet, dan krijg je een dagvaarding mee of je wordt opgesloten en moet later voorkomen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."