Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnelrecht bij Armin van Buuren Jaarbeurs Utrecht

Snelrecht bij Armin van Buuren Jaarbeurs Utrecht

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
gepakt worden met drugs op een feest is gewoon dom :grin:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoef niet gepakt te worden om er het hele feest paranoide maar vooral woedend en mega verontwaardigd door te zijn...
als ik een kaartje had was dit voor mij een reden geweest om mn geld terug te eisen.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
‘Er is overleg geweest...en daar is het risico van ingrijpen in een massa van 90.000 mensen die een ‘good time’ hadden afgewogen tegen het handhaven van de wet. En daar is toen gezegd: “OK laat maar gaan”. Het is afgehekt, het is besloten, het is een veel te groot risico als je daarin zou gaan.’ Maar er wordt wel besloten een oogje in het zeil te houden door agenten in burger rond te laten lopen.
Klik om te vergroten...
toegegeven, de opkomst was zo'n 9 x meer
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
gaap, dit soort dingen gebeuren al jaren bij feesten..

iedereen wordt ff lekker bang gemaakt van te voren
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had hem ook al in het topic over de europese grondwet gezet, maar hier ook nog maar een keer, zo gaat dat op het hogere niveau, en hierom gebeuren dit soort dingen nu in nederland...


Meneer Polak, nederlandse psycholoog in een drugsdebat met Antonio-Maria Costa, de Executive Director van de UN Office on Drugs and Crime.

http://www.youtube.com/watch?v=fe208nLLEwk

En idd pipo :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
gaap, dit soort dingen gebeuren al jaren bij feesten..

iedereen wordt ff lekker bang gemaakt van te voren
Klik om te vergroten...
...dus de mate van conditionering maakt het ok?
het past gewoon niet, het is onnodig, gevaarlijk, onverantwoordelijk, provocerend en elke keer een stapje verder.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel voorzichtig steeds een stapje verder idd...

sperSIZEboon, als je het niet gelooft of in de gaten hebt, lees dan dit stukje even.

http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/...beeindigt-het-gedoogbeleid-van-softdrugs.html
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nou geen problemen gehad hoor... vrijwel geen controle... een paar handjes in de zij en ik kon door...
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lullo's :angry: de duimschroeven gaan weer wat strakker...

Pillenslikkende en cokesnuivende partygangers die aanstaande zaterdag willen feesten op de trancemuziek van dj Armin van Buuren in de Utrechtse Jaarbeurs, moeten goed op hun tellen passen. De politie zal namelijk streng controleren en het Openbaar Ministerie zal ter plekke snelrecht toepassen.

Wie meer dan één pil bij zich heeft, wordt ter plekke veroordeeld. De boete kan maximaal 2.600 euro bedragen en een taakstraf 120 uur.

De politie zal dealers en grootverbruikers naar een aparte ruimte brengen, waar meteen een vonnis wordt geveld. Accepteer je de straf niet, dan krijg je een dagvaarding mee of je wordt opgesloten en moet later voorkomen..
Klik om te vergroten...

Bron:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/90901/-Snelrecht-bij-dj-Armin-van-Buuren.html
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ziek...Fuck openbaarheid, Fuck veilige gebruiksgelegenheden. Negeer wat het volk wil en waarvoor het volk kiest. Negeer dat het al die jaren heeft gewerkt. Negeer onze vrijheden. Demonstreer jullie authoriteit tot het punt van verzadiging en Val OM!
FUCKYOU!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."