Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsqat vraagje op 20 gevaarlijkste drugs

qat vraagje op 20 gevaarlijkste drugs

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja in een humo (onafhankelijk weekblad voor radio en tv nr3525 van 16 april belgië) stond ter ne top 20 van gevaarlijkste drugs met op 1 heroïne 5 alcohol op 9 tabak 11cannabis enz ma op 20ne voor mij een redelijk onbekende drugs qat of afrikaanse sla maar weet er iemand daar wat meer over en als je dat hier kan kweeken in de tuin zonder dat mensen raar gaan kijke en waar je dat kunt kopen?
http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo/hs ... o3528.html
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: qat op 20 gevaarlijkste drugs humo

je zult even een soemaliër tegen het lijf moeten lopen, gewoon vragen en hij geeft je wel een adresje.
het is een cultuur drugs..(vrijwel) alle soemaliërs eten het.
Het wordt geïmporteert, en verkocht via normale woningen met gezinnen.
De prijs is ongeveer 10-15 euro per bos.
De werkbare stof wordt omgezet bij uitdroging tot een niet werkbare stof. Dit herken je aan paarse verkleuringen. Als je mag kiezen, kies dan dus de minst paarse bos.

deze drugs is het leukste (en wordt ook bij soemaliërs gebruikt) als sociaal middel.
een groepje vrienden, een paar kranten op de vloer.. muziekje aan en bikken maar(kauwen en uitspugen dus).

Je eet ongeveer 1 à 2 bossen per persoon. als je nog wat over hebt, of je geen zin meer hebt in het eindeloze knagen, dan kun je er thee van trekken.

Viel Spass!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."