toch best raar .. ik dacht echt dat ik allang over de dood van mijn zusje heen was .. nu ik dit goed lees komt het toch best aan eigenlijk ..
nu ik dit lees, is het net alsof dit had kunnen laten helpen tegen de acute lymfatische leukemie die mijn zusje drie keer kreeg .. de derde keer fataal .. Het was altijd overmacht en dan lees je zoiets als dit stuk .. Natuurlijk weet ik wel beter
![:)]()
ze hadden haar nu misschien wel kunnen redden, het is nu eenmaal 15 jaar geleden, things change ... toch gek dat ik dan toch zoiets heb van waarom wisten ze dat toen niet,
Daarentegen ... ik heb hetzelfde mee mogen/moeten maken . vraag me niet waarom, maar ik mocht blijven leven .. Ik heb die (letterlijk) kankerzooi nooit meer mee hoeven maken, na die eerste keer .. na de eerste behandelingscyclus tegen die leukemie, was et over voor mij .. elke keer schoon verklaard ...
zou het dus meegespeeld kunnen hebben dat ik een paar jaar later, door mijn verslavingen methadon heb moeten gebruiken .. zelfs al was dat een half decennium later.. .. En dat ik daardoor niet NOG EENS kanker heb gekregen, zoals vele anderen wel een recidive van hun kanker krijgen ? Mijn zusje is genezen verklaard, en kreeg enkele jaren later weer kanker .. goede vrienden van mij idem dito .. ik heb er nooit meer last van gehad .. Al kreeg ik natuurlijk wel weer de dopeduivel op mijn bordje ....
Soms denk ik wel eens dat ik blij zou moeten zijn dat ik een bijna-junk werd, misschien heeft dat me wel behoedt tegen mijn familiekwaal ... kanker .. Misschien dan toch maar tijd om te zorgen dat die dopeduivel dat niet een nieuwe familiekwaal wordt
Je kan nu eenmaal niet meer dan je best doen
