Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Toename van giftige pesticiden in wiet'

'Toename van giftige pesticiden in wiet'

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
daarom :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die percentages neem ik ook altijd maar met een korreltje zout,
maar het is gewoon klote dat er zoveel troep gebruikt word.

Alhoewel dat volgens mij wel al een tijdje bekend was.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik rook bijna altijd wiet van een dealer dus grote kans dat ik dat spul altijd gerookt heb.
Ik heb nooit ergens last van gehad maar wat niet is kan nog komen.

Maar verbrand dat spul niet gewoon? of blijft het dan nog schadelijk?
Dit gaat mij echter niet tegehoude om te blowen :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
'Toename van giftige pesticiden in wiet'

Uitgegeven: 29 augustus 2009 19:43
Laatst gewijzigd: 29 augustus 2009 19:43

AMSTERDAM - Het toenemende gebruik van giftige pesticiden die gebruikt worden in de hennepteelt kan gevaarlijk zijn voor mensen die het eindproduct oproken. Binnen tien jaar is het gebruik van illegale verdelgingsmiddelen in de hennepteelt met 32 procent toegenomen.

Dat meldt RTL Nieuws zaterdag op basis van een vertrouwelijk onderzoek.

Bij vrijwel alle invallen bij hennepplantages vindt de politie de pesticiden. Daarom wil de Taskforce aanpak georganiseerde hennepteelt snel extra onderzoek naar de gevaren voor wietrokers en medewerkers in de plantages.
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd naar gevolgen op korte en lange termijn van het roken van de stoffen die uiteindelijk blijven zitten in je wietje.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is nou precies waarom het helemaal legaal moet, zo kan controleerd worden wat ze er allemaal opgooien.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tuurlijk verbrand dat spul gewoon, maar wat verbrand is niet weg he.
Dan zuig je het verbrand naar binnen, oftewel nasty afvalstoffen van een verbranding van pesticiden.
Gelukkig rook in bijna altijd een schoon wietje.
Geen growmiddel en dergelijke, behalve een handjevol mineralen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dikke + voor niet roken (van wiet) :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat ik zo'n ontzettend gezond leven leid :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uhuh, je neemt genoeg amfevitaminen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Komen ze wel een beetje laat achter zeg, gelukkig heb ik hier een lekker bio wietje liggen zonder rommel. :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
Komen ze wel een beetje laat achter zeg, gelukkig heb ik hier een lekker bio wietje liggen zonder rommel. :stoned:
Klik om te vergroten...

Precies, dat is zoveel lekkerder :grin:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh daar zijn de statistiekjes weer :grin:

Als er op 100.000.000 treinreizigers 10 zwartrijders zijn in 2000 en 20 zwartrijders in 2008 is het over een periode van 8 jaar maar liefst met HONDERD procent toegenomen. Maar nog steeds is het verwaarloosbaar weinig.

Er hoort bij dergelijke nieuwsberichten dus ook veel meer achtergrondinformatie.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mischien tog maar overstappen op bio wiet smaakt tog beter :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."