#1
daarom ![:sunglasses:]()

'Toename van giftige pesticiden in wiet'
Uitgegeven: 29 augustus 2009 19:43
Laatst gewijzigd: 29 augustus 2009 19:43
AMSTERDAM - Het toenemende gebruik van giftige pesticiden die gebruikt worden in de hennepteelt kan gevaarlijk zijn voor mensen die het eindproduct oproken. Binnen tien jaar is het gebruik van illegale verdelgingsmiddelen in de hennepteelt met 32 procent toegenomen.
Dat meldt RTL Nieuws zaterdag op basis van een vertrouwelijk onderzoek.
Bij vrijwel alle invallen bij hennepplantages vindt de politie de pesticiden. Daarom wil de Taskforce aanpak georganiseerde hennepteelt snel extra onderzoek naar de gevaren voor wietrokers en medewerkers in de plantages.



DrippTone zei:Komen ze wel een beetje laat achter zeg, gelukkig heb ik hier een lekker bio wietje liggen zonder rommel.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."