Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHells Angel & drugs

Hells Angel & drugs

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees dit boek maar: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html

Door Sonny Barger geschreven, 1 van de mensen die er bij was vanaf het begin. Staat genoeg in over drugs :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
AMSTERDAM - De vorige maand geliquideerde Hells Angel Rob Schilder was waarschijnlijk betrokken bij een drugsvete met Engelse criminelen. Dat schrijft De Telegraaf op basis van politieonderzoek en verklaringen van getuigen.

De ontmoeting zou zijn vastgelegd door beveiligingscamera's, maar de politie doet daar volgens de krant geen mededelingen over in het belang van het onderzoek. Schilder had samen met twee aspirant-leden van de motorclub, zogeheten prospects, afgesproken met de Britten in Haarlem. De daders gingen er in een auto vandoor en zijn spoorloos.

Prominent lid
De 52-jarige Schilder was een prominent lid van de Hells Angels. Zijn begrafenis werd door ongeveer duizend mensen bezocht. Een lange stoet reed van het clubhuis van de Hells Angels naar de begraafplaats.
Twee dagen na de uitvaart werd een ander lid van de motorclub levenslang geroyeerd. Na de dood van Schilder ontstond onrust onder de leden en het vertrek van het Zandvoortse houdt verband met zijn dood, vermoedt de politie. Het lid moet zijn Harley Davidson inleveren en zijn tatoeages verwijderen.
Klik om te vergroten...


De Hell Angels houden altijd vol niks met drugs te maken hebben.
Is dit puur pech of is zijn het volgens jou toch een criminele organisatie?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zitten net zo in de drugs zoals normale mensen dat zitten, de crips en de bloods, en random marokkanen/turken in schilderwijk.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zorg gewoon dat je -Full-member- bent ( F.F).Ik heb liever A.F.F.A in mijn straat als riffapen.En daarbij is het nou echt normaal dat als je sterft,dat je zo-n grote begrafenis krijgt!!.Dat kan alleen als je toch bepaalde invloed hebt.En die invloed zal groter zijn dan menigeen denkt.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat het gewoon een club is die graag rondtoeren op opgevoerde kreidlers....

....Duhhh, tuurlijk zitten ze in de drugs..(en hoeren/wapens/vastgoed enz enz)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."