#1
Gebruikers aanpakken is nogal zinloos, daar verander je niets aan.
Maar als iemand zoveel pillen bij zich heeft vind ik het niet erg dat die opgepakt wordt.
Zulk soort dingen opzetten kost enorm veel geld. Ik vraag me af of de resultaten die ermee behaald worden wel het geld waard zijn.
Maar als iemand zoveel pillen bij zich heeft vind ik het niet erg dat die opgepakt wordt.
Zulk soort dingen opzetten kost enorm veel geld. Ik vraag me af of de resultaten die ermee behaald worden wel het geld waard zijn.