#1
Fc Barcelona - Manchester United 3-1
Wat vinden jullie???
Jammer voor Van der Sar!
Barca was beter..
Wat vinden jullie???
Jammer voor Van der Sar!
Barca was beter..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."